2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ott szólítja meg a fogyasztót az orosz Sztalicsnaja vodka, ahol leginkább valószínű, hogy az üveg után nyúlnak. A bárokban elhelyezett zenegépeket használják a fogyasztói szokások minél részletesebb feltérképezésére.

[ajanlo=474][igazitas=left/]A vállalat web-alapú, digitális zenegépekben helyezte el kérdőíveit, így próbálva megszólítani a 21 és 29 év közötti férfi lakosságot. Reményeik szerint a kampány jóval hatékonyabb lesz, mint az internetes reklámok más formái, olvasható az AdAge-en.

A zenegép képernyőjén a kívánt zeneszám megjelölése után feltűnik egy vodkás üveg, mely arról tudakozódik, milyen új ízesített vodkát választana a fogyasztó. Az ízek között karamell, fekete áfonya és a golgota virág gyümölcse (passion fruit) szerepel. A kérdőív kitöltése mindössze 30-60 másodpercet vesz igénybe. Ez jóval kevesebb, mint amit a megfelelő zeneszám kiválasztásával töltenek a fiatalok, így a cég reméli, hogy sokan élnek majd a lehetőséggel. A válaszokat a vállalat új terméke bevezetéséhez kívánja felhasználni.

Az interaktív zenegépek, melyek nagy méret és formaválasztékban kaphatók szélessávú internet kapcsolattal és érintő képernyővel vannak felszerelve. Némelyikük az '50-es évek hangulatát idézi, míg mások inkább hasonlítanak egy számító-, mint zenegéphez. A fogyasztók mintegy 200 ezer szám közül választhatnak, a katalógus a hálón található. Fizetni készpénzzel és hitelkártyával egyaránt lehet, így használatuk jóval kényelmesebb, mint elődjeiké. Ennek is köszönhető, hogy az utóbbi időben több vállalat is reklámeszközként használta a zenegépeket.

Elsősorban zenei vállalatok fordulnak ehhez a hirdetési megoldáshoz, de az idei évben már több italgyártó - Heineken, Allied Domecq Spirits & Wine Limited USA - is így próbálta megszólítani célcsoportját. A Sztalicsnaja azért választotta ezt a módszert, mert értékesítésének 50 százaléka bárokban történik, ezért számára nagyon fontos, hogy minél több információt szerezzen ügyfeleiről. Az interaktivitást ugyancsak fontos volt a vállalat számára. A fiatalok már beleszülettek a világháló nyújtotta lehetőségekbe, így ezek kiaknázása nélkülözhetetlen a hatékony reklámozásban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!