1p

A legutóbbi diétás üdítő nem jött be az amerikaiaknak, ezért a kólagyártó változtat a csapaton.

A legutóbbi diétás üdítő nem jött be az amerikaiaknak, ezért a kólagyártó változtat a cégvezetésen.

A BBC beszámolója szerint a világ legnagyobb üdítőital-gyártója a hazájában, az Egyesült Államokban akarja átszervezni a tevékenységét, hogy növelje a bevételeit. A Coca-Cola vezető marketingigazgatója, Javier Benito lemondott, és a pozícióját két új posztra válaszják szét: Melody Justice veszi át a kiskereskedelmi, míg John Hackett a marketinges feladatok igazgatását.

A vállalat azért került nehéz helyzetbe az amerikai piacon, mert a fogyasztók egyre inkább az egészséges termékeket keresik. A Coca-Cola legújabb üdítője, a kalória- és szénhidrátszegény C2 viszont nem nyerte el a vásárlók tetszését. Tavaly már új vezérigazgatót is kineveztek a cég élére Nevill Isdell személyében abban a reményben, hogy vezetésével ki tudnak lábalni a hullámvölgyből.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!