A legutóbbi diétás üdítő nem jött be az amerikaiaknak, ezért a kólagyártó változtat a cégvezetésen.
A BBC beszámolója szerint a világ legnagyobb üdítőital-gyártója a hazájában, az Egyesült Államokban akarja átszervezni a tevékenységét, hogy növelje a bevételeit. A Coca-Cola vezető marketingigazgatója, Javier Benito lemondott, és a pozícióját két új posztra válaszják szét: Melody Justice veszi át a kiskereskedelmi, míg John Hackett a marketinges feladatok igazgatását.
A vállalat azért került nehéz helyzetbe az amerikai piacon, mert a fogyasztók egyre inkább az egészséges termékeket keresik. A Coca-Cola legújabb üdítője, a kalória- és szénhidrátszegény C2 viszont nem nyerte el a vásárlók tetszését. Tavaly már új vezérigazgatót is kineveztek a cég élére Nevill Isdell személyében abban a reményben, hogy vezetésével ki tudnak lábalni a hullámvölgyből.
Menedzsment Fórum
Átszervezésekre kényszerül a Coca-Cola Amerikában
A legutóbbi diétás üdítő nem jött be az amerikaiaknak, ezért a kólagyártó változtat a csapaton.