3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A content marketing lényege, hogy olyan releváns tartalmat terjesszünk, amely vonzza a közönséget és ösztönzi a vásárlói cselekedet. A minőségi tartalom megerősíti a vállalkozás hitelességét a piacon.

Hosszú távú stratégiai folyamat

A tartalommarketing arra összpontosít, hogy kapcsolatot építsen ki a célcsoporttal. Ezt pedig csak releváns, kiváló minőségű tartalmakkal lehet elérni. A weboldal keresőoptimalizálás szintén fontos, melynek alapja a kulcsszavakkal teletűzdelt minőségi tartalom. Ha a célközönség jobban megismer minket, nagy valószínűséggel szívesebben is vásárol majd nálunk. A tartalom sikerességét elsősorban a bevétel növekedése igazolja. Ha egy vállalkozás egy teljesen új terméket vagy szolgáltatást dob piacra, érdemes olyan tartalmakat gyártani, amely bemutatja a célközönségnek a problémát és arra a megoldást is.

Hitelesség

A tartalommarketing erejével mi lehetünk az elsők, akik eszébe jutunk a célcsoportnak, ehhez azonban meg kell találnunk a megfelelő hangnemet és csatornát. Ide kapcsolódik a storytelling marketing is, ahol egy történetet mesélünk el cégünkkel kapcsolatban, mindez pedig megerősíti a vállalkozás hitelességét. A hiteles és minőségi tartalmakkal könnyebb az eladás!

Tartalommarketing lépésekben

Napjainkban különböző eszközökkel jelenhet meg a tartalommarketing, vagyis a jó tartalom mellé elengedhetetlen a stratégia. Sokszor azon múlik minden, hogy jó időben és a megfelelő helyen jelenjen meg a releváns tartalom, ehhez pedig:

  1. Találjuk meg a célcsoport problémáját
  2. Gondosan válasszunk csatornát
  3. Vizsgáljuk meg az adott csatorna jellemzőit és tartalmait
  4. Készítsük el a minőségi tartalmat az adott problémához 
  5. Határozzuk meg a célzott eléréseknél, hogy a tartalom a vásárlás során mikor lépjenek működésbe

A tartalommarketing eszközei

A tartalommarketing célja, hogy hidat építsen a vevő és az eladó között, az eszköze pedig az, amivel ezt a hatást képesek vagyunk elérni:

  • Blog írás, cikkek
  • vendégcikkek
  • e-book
  • weboldal szövegírás
  • social media posztok, bejegyzések
  • esettanulmány

Tartalommarketing és SEO 

A SEO szövegírás szoros kapcsolatban áll a tartalommarketinggel, hiszen az adott URL, oldal rangsorolásánál a felhasználói élmény és a relevancia dominál. A jó tartalommal előre kerülhet a vállalkozásod a keresőben. 

Hogyan lehet eladni célzott tartalommal?

A tartalommarketing kiváló eszköz arra, hogy a vásárlást előre lendítsük, hiszen egy-egy cikk nagyon magas olvasottságot képes elérni. A minőségi tartalom fontos szerepet játszik a vásárlási folyamatokban. Webshopok esetében is nagyon hasznos, ugyanis releváns tartalmakat gyárthatunk termékekről, termékkategóriákról és a célcsoport problémáiról. A tapasztalatok alapján a legtöbb esetben a cikk alján megjelenő termékekre rá is kattint az érdeklődő. 

Több lehetőség közül is választhat az, aki a tartalommarketing eszközeit használná eladásainak növelésére. A sikerekhez ajánlott a reklámszövegírást választani, emellett hasznos a SEO, Facebook Google Ads és a hírlevelek használata. A hitelességnek az alapja a minőségi tartalom, és ami a legfontosabb, hogy legyen jobb tartalmad a konkurenciánál!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!