3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A content marketing lényege, hogy olyan releváns tartalmat terjesszünk, amely vonzza a közönséget és ösztönzi a vásárlói cselekedet. A minőségi tartalom megerősíti a vállalkozás hitelességét a piacon.

Hosszú távú stratégiai folyamat

A tartalommarketing arra összpontosít, hogy kapcsolatot építsen ki a célcsoporttal. Ezt pedig csak releváns, kiváló minőségű tartalmakkal lehet elérni. A weboldal keresőoptimalizálás szintén fontos, melynek alapja a kulcsszavakkal teletűzdelt minőségi tartalom. Ha a célközönség jobban megismer minket, nagy valószínűséggel szívesebben is vásárol majd nálunk. A tartalom sikerességét elsősorban a bevétel növekedése igazolja. Ha egy vállalkozás egy teljesen új terméket vagy szolgáltatást dob piacra, érdemes olyan tartalmakat gyártani, amely bemutatja a célközönségnek a problémát és arra a megoldást is.

Hitelesség

A tartalommarketing erejével mi lehetünk az elsők, akik eszébe jutunk a célcsoportnak, ehhez azonban meg kell találnunk a megfelelő hangnemet és csatornát. Ide kapcsolódik a storytelling marketing is, ahol egy történetet mesélünk el cégünkkel kapcsolatban, mindez pedig megerősíti a vállalkozás hitelességét. A hiteles és minőségi tartalmakkal könnyebb az eladás!

Tartalommarketing lépésekben

Napjainkban különböző eszközökkel jelenhet meg a tartalommarketing, vagyis a jó tartalom mellé elengedhetetlen a stratégia. Sokszor azon múlik minden, hogy jó időben és a megfelelő helyen jelenjen meg a releváns tartalom, ehhez pedig:

  1. Találjuk meg a célcsoport problémáját
  2. Gondosan válasszunk csatornát
  3. Vizsgáljuk meg az adott csatorna jellemzőit és tartalmait
  4. Készítsük el a minőségi tartalmat az adott problémához 
  5. Határozzuk meg a célzott eléréseknél, hogy a tartalom a vásárlás során mikor lépjenek működésbe

A tartalommarketing eszközei

A tartalommarketing célja, hogy hidat építsen a vevő és az eladó között, az eszköze pedig az, amivel ezt a hatást képesek vagyunk elérni:

  • Blog írás, cikkek
  • vendégcikkek
  • e-book
  • weboldal szövegírás
  • social media posztok, bejegyzések
  • esettanulmány

Tartalommarketing és SEO 

A SEO szövegírás szoros kapcsolatban áll a tartalommarketinggel, hiszen az adott URL, oldal rangsorolásánál a felhasználói élmény és a relevancia dominál. A jó tartalommal előre kerülhet a vállalkozásod a keresőben. 

Hogyan lehet eladni célzott tartalommal?

A tartalommarketing kiváló eszköz arra, hogy a vásárlást előre lendítsük, hiszen egy-egy cikk nagyon magas olvasottságot képes elérni. A minőségi tartalom fontos szerepet játszik a vásárlási folyamatokban. Webshopok esetében is nagyon hasznos, ugyanis releváns tartalmakat gyárthatunk termékekről, termékkategóriákról és a célcsoport problémáiról. A tapasztalatok alapján a legtöbb esetben a cikk alján megjelenő termékekre rá is kattint az érdeklődő. 

Több lehetőség közül is választhat az, aki a tartalommarketing eszközeit használná eladásainak növelésére. A sikerekhez ajánlott a reklámszövegírást választani, emellett hasznos a SEO, Facebook Google Ads és a hírlevelek használata. A hitelességnek az alapja a minőségi tartalom, és ami a legfontosabb, hogy legyen jobb tartalmad a konkurenciánál!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!