3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Változnak a fogyasztói szokások, így egyre kevesebb alkalommal vesszük igénybe a hagyományos postai kézbesítési szolgáltatásokat. Amikor azonban valamit borítékban, szokványos küldeményként kell feladnunk, nagyon fontos a rendezett, igényes megjelenés. 

Saját logós, céges levélpapírt és nyomdában készített borítékokat is elvétve használnak már a cégek és a magánszemélyek is. Sokkal egyszerűbb, ha mi magunk használjuk ki az egyre könnyebb és szebb irodai nyomtatási lehetőségeinket, és alkalmazzuk azokat az egységes, szép és professzionális megjelenés biztosítása érdekében. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, milyen képet alakítunk ki a partnerekben és ügyfelekben cégünkről és magunkról. Bátran használjuk tehát a saját nyomtatónkat borítékok címzésére is! 

Ha igényes a külcsín...

Természetesen nem arra kell gondolni, hogy csak a külsőségek fontosságát szeretnénk most előtérbe tolni. Ellenkezőleg, csak egy vállalkozástól az addig szállított jó minőségű termékek vagy szolgáltatások támogatását jelentheti a saját nyomtatóval megcímzett boríték. Hiszen nincs második esély például egy bemutatóanyag küldésekor. Ha a „burkolatra”, azaz a nagy gonddal elkészített információs vagy reklámanyagot rejtő csomagolóanyagra, azaz a boríték kinézetére nagy hangsúlyt fektetünk, igazán ütős hatást lehet elérni.

Különleges kampányok esetén az aktuális információkat már kívül, a borítékon is megjelentethetjük ekkor, hála a saját nyomtatásnak. Ha előrenyomott borítékot használunk, ott erre kevesebb az esély. 

Le az egyenmegjelenéssel!

Egy izgalmasan kivitelezett, egyedi grafikával „felturbózott”, esetleg még színes borítékban küldött anyag sokkal nagyobb eséllyel landolhat majd egy döntéshozó asztalán. Hiszen egy álmos reggelen a postát bontó munkatársra is sokkal nagyobb valószínűséggel tesz pozitív hatást egy, a megszokottól teljesen eltérő, egyedi címzésű boríték.

Izgalmasnak, kreatívnak és sokkal hitelesebbnek látszik majd így a küldő szervezet és maga a benne rejtőző anyag is. De semmi esetre sem látszik majd unalmasnak. És így majd nem is végzi a hirdetéstemetőben a küldeményünk. Ez pedig a ráfordított költségek szempontjából sem elhanyagolható körülmény. 

A borítékcímzés egyáltalán nem bonyolult

A legtöbb nyomtatóval igazán egyszerű a saját, egyedi borítékok kinyomtatása. Ez a lehetőség akkor is nagyon hasznos lehet, ha sok-sok címzettnek kell anyagot küldenünk. A mára nagyon elterjedt Office alkalmazásokból is könnyedén készíthetünk szép és igényesen megcímzett borítékokat. Csak pár kattintás, és szuper sebességgel ki is vehetjük a nyomtatóból a kinyomtatott borítékot vagy borítékokat. Például a Relatív-A Kft.-nél számos kellékanyag megtalálható, amellyel támogatható ez a folyamat.

Nyomtatótól függően a hagyományos, standard LC6 mérettől a TC4 tasakméretig tudunk nyomtatni.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!