2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A lap egy évvel a kitűzött időpont előtt érte el a mérföldkövet.

John Ridding, az 1888 óta megjelenő londoni üzleti napilap vezérigazgatója az eredményt bejelentő hétfői tájékoztatásában kiemelte: amióta a cég 2002-ben - az elsők között a brit médiában - bevezette az online tartalmak előfizetéses hozzáférésnek modelljét és digitális átalakuláson esett át, bebizonyította, hogy a minőségi újságírásból is teremthető minőségi, növekvő üzleti vállalkozás. Ridding szerint a Financial Times demonstrálta emellett, hogy mennyire maradandó érték a független, mérvadó, megbízható újságírás és elemzőmunka az álhírek, a szenzációhajhászás és a média polarizációjának korában is.

A Financial Times egy évvel a kitűzött időpont előtt érte el az egymilliós előfizetői tábort. Az online változatra előfizetők a teljes olvasói körnek csaknem a 80 százalékát adják, a lap olvasótáborának 70 százaléka külföldi.

Az FT-csoport tavalyi bevétele 383 millió font (143 milliárd forint) volt az előző évben elért 378,4 millió font után, működési szintű eredménye 24,5 millió fontról 25 millió fontra emelkedett. Az előfizetők száma tavaly 8 százalékkal nőtt, és 2018 végén 985 ezer volt.

A Financial Times előző kiadója, a brit Pearson csoport 2015-ben, 58 év után 844 millió fontért (315 milliárd forintért) eladta a lapot a legnagyobb ázsiai üzleti médiakonglomerátumnak, a japán Nikkeinek. Ez a tranzakció annyira bejött Riddingnek, hogy nemrég önként mondott le fizetése egy részéről, mert olyan sokat keresett, hogy a beosztottjai fellázadtak ellene.

(via MTI)



Jöjjön el a 2019-es év egyik legizgalmasabb KKV-eseményére! Több mint 50 előadó és panelbeszélgetés-résztvevő 5 szekcióban! Hogyan tudják kihasználni a magyar KKV-k a digitalizációban rejlő lehetőségeket, és miből tudják ezt finanszírozni? A geopolitikai kihívások, a Brexit és a kereskedelmi háború tükrében mi vár a magyar KKV-kra?
Néhány név az előadók közül: MAGYAR LEVENTE - Külgazdasági és Külügyminisztérium, miniszterhelyettes - JAKAB LÁSZLÓ - Innovációs és Technológiai Minisztérium, miniszteri főtanácsadó - FÁBIÁN GERGELY - Magyar Nemzeti Bank, igazgató - WOLF LÁSZLÓ - OTP Bank, vezérigazgató-helyettes - JELASITY RADOVAN - Erste Bank, vezérigazgató - BALOG ÁDÁM - MKB Bank, elnök-vezérigazgató - HEGEDÜS ÉVA - Gránit Bank, elnök-vezérigazgató - BÚZA ÉVA - Garantiqa, vezérigazgató - RASKÓ GYÖRGY - agrárközgazdász - SALGÓ ANDRÁS - BMW Group Magyarország - FERNBACH ZOLTÁN - Mercedes-Benz Hungária Kft., Hálózatfejlesztési és tréning igazgató - LAUFER TAMÁS - IVSZ, elnök
*/

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!