Laikusként könnyen el lehet tévedni a weboldal készítők sűrűjében, így igyekeztünk összeszedni, melyek azok a tényezők, amelyek fontosak lehetnek, ha eredményes weboldalt szeretnél a cégednek.
Mennyibe kerül egy jó weboldal?
Egy weboldal fejlesztése fejlesztői oldalról eredményezhet tökéletes megoldást, egy jól működő honlap ennél többet kíván, nem egyemberes tevékenység eredménye. Itt jön képbe a marketing, ugyanis egy jó weboldal vevőket, profitot termel, vagyis marketingorientált. A weboldal készítés csak egy azon területek közül, amelyet a komplett marketingügynökségek, így a Tartalom Design elhivatott, tapasztalt csapatának specialistái lefednek annak érdekében, hogy ügyfeleik lehetőségeit kimaxolják, bevételét növeljék.
Ahhoz, hogy egy weboldal elkészítését be lehessen árazni, tisztában kell lenni néhány alapvetéssel:
-
A weboldal az értékesítés alapja, a marketing központja, így mind technikailag, mind látványban a jövőt kell képviselnie, ennek megfelelően a tartalomnak, a szövegeknek és a képeknek ezt kell tükröznie. Legyen letisztult, áttekinthető, felhasználóbarát.
-
A weboldal csak megfelelő technikai háttérrel működtethető megfelelően, vagyis kell egy jó tárhely, egy könnyen megjegyezhető domainnév.
-
Alapvetően a funkció, webshop esetén a termékszám, a forgalom szabja meg, hogy egyedi fejlesztésre vagy valamilyen nyílt forráskódú tartalomkezelő (CMS) rendszerre lesz-e szükséged.
-
Keresőoptimalizálás (SEO) nélkül nincs profitáló weboldal. A SEO sokrétű és bonyolult, technikai és tartalmi elemei vannak, ezeknek együttesen kell, hogy megfeleljen. Egy profik által készített, jól keresőoptimalizált oldal úgy képes növelni a bevételeket, hogy ezzel egyidejűleg csökkenti a hirdetési költségeket.
A weboldal készítés árak a fentiek függvényében és a kivitelezés minősége tekintetében igen eltérőek lehetnek, konkrétumok ismeretében lehetetlen megsaccolni egy optimális árat.
Mire van még szükség egy működőképes honlaphoz?
Az online marketing eredményei akkor láthatóak, értékelhetőek, ha rendelkezünk méréseken alapuló statisztikákkal - ebben segít a Google Analytics. De ez szolgál a hirdetések hatékonyságának mérésére is. A mérhetőség által a vállalkozás versenyelőnyre tehet szert, mégis kevesen fordítanak rá figyelmet, amikor a weboldal elkészül.
A social media jelenlét ma már alap, ezek összekapcsolása a weboldallal szintén elengedhetetlen a fentiek miatt is.
A weboldal elkészülte után a karbantartást is meg kell oldani, erre vagy az azt készítő ügynökséget vagy szabadúszót kérhetsz fel.
Egy profi és sikeres weboldal átgondolt üzleti stratégiára épülő összetett rendszer. Pontos információk ismeretében lehet csak megalkotni a célokhoz leginkább illő weblapot, ezzel nemcsak időt, de költséget is spórolhatsz.