3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Az ügyfeleknek digitalizálniuk kell a bankkártyájukat, ha ez megvan, akkor onnantól a mobiljukat is használhatják fizetésre.

Mától a Budapest Mobil Internetbankban elérhető a Budapest Bank új mobilfizetési megoldása. A bank mobilalkalmazását már használó ügyfeleknek nincs más dolguk, mint frissíteni azt, majd egyetlen mozdulattal digitalizálhatják bankkártyájukat, és ezt követően a bankkártyájuk helyett a mobiljukat használhatják fizetésre.

A Budapest Bank új szolgáltatásának használatához a pénzintézet által kibocsátott Mastercard vagy Maestro típusú lakossági betét- vagy hitelkártyára, NFC képes mobilkészülékre, minimum Android 4.4-es operációs rendszerre, valamint a Budapest Mobil Internetbank alkalmazás legfrissebb verziójára van szükség1. Amennyiben mindez rendelkezésre áll, az alkalmazásban a kártya a kiválasztása után egyetlen mozdulattal digitalizálható. A további részletek, valamint a kártya digitalizálásának folyamata a honlapon keresztül tekinthetők meg: www.budapestbank.hu/mobilfizetes.  

„Az új, szolgáltatófüggetlen mobilfizetési megoldásunk bevezetése a digitális jövőképünk megvalósításának fontos állomása. Célunk, hogy a digitális megoldásainkkal az élvonalban legyünk, ennek érdekében az idei évben is számos innovatív megoldással készülünk” – mondta Fatér Gyula, a Budapest Bank lakossági üzletágvezetője. „A Budapest Bank Mobilfizetés2 fejlesztése során végig arra törekedtünk, hogy egy praktikus, könnyen használható szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleinknek, ezért is döntöttünk úgy, hogy a már meglévő Budapest Mobil Internetbank alkalmazásból tesszük elérhetővé a funkciót.”



A Budapest Bank mobilfizetési szolgáltatásának használata során a mobiltelefont kell a POS terminálhoz érinteni. A biztonságot növeli, hogy a felhasználó eldöntheti, hogy kizárólag feloldott, vagy lezárt képernyővel is működjön-e a fizetés. Ennél az érintős fizetési módnál sincs szükség a PIN kód megadására 5.000 forint összegű vásárlás alatt, ezt meghaladó összeg esetén azonban meg kell adni a mobilfizetésre kiválasztott plasztik kártya PIN kódját a POS terminálon. Ez a bankkártyás fizetéshez hasonló élmény: nincs szükség a fizetési folyamatban az applikáció használatára, nem kell a telefon kijelzőjén semmit megadni, begépelni.

A mobilfizetési megoldások terjedését jól mutatja, hogy a Budapest Bank reprezentatív kutatása szerint a banki ügyfelek 93%-a már hallott erről a lehetőségről. Elsősorban a férfiakra jellemző, hogy a mobilfizetést azért kedvelik, mert a telefonjuk mindig náluk van és könnyebben előveszik, mint a bankkártyájukat – 47%-uk mondta ezt, míg a nőknek mindössze 31%-a gondolta így. A nők ezzel szemben inkább a biztonságot tartják szem előtt, hiszen 41%-uk számára fontos, hogy amennyiben ellopnák a mobiltelefonjukat, akkor megfelelő beállítások mellett nem tudnának illetéktelenek fizetni vele, miközben az érintős technológiával ellátott bankkártyák esetében erre vásárlásonként 5.000 forintig lenne lehetőség.

A kutatásból az is kiderült, hogy a megkérdezettek 69%-a került már olyan helyzetbe korábban, amikor valamilyen okból jól jött volna nekik a mobilfizetés (pl. nem volt náluk a pénztárcájuk, csak a mobiljuk, mert minél kevesebb dolgot szerettek volna magukkal vinni stb.).

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!