Saját divatmárkáival lép a magyar piacra Michal Micka. A cseh üzletember négymillió eurós befektetéssel indít, később újabb, a többi között angol és francia márkákat is hozna a térségbe - írta a Világgazdaság pénteken.
A lapnak nyilatkozva Michal Micka azzal indokolta a befektetést, hogy a kelet-közép-európai piac, így a magyarországi is dinamikusan fejlődik, és további potenciált lát benne. Megjegyezte, hogy bár az emberek nem költenek annyit a divatos öltözködésre, mint Észak- vagy Nyugat-Európában, de egyre szembetűnőbben figyelnek a megjelenésükre.
Elmondta: öt márkát hoz Magyarországra, először saját márkáit, a Pietro Filipit és a Karát. Húsz üzlet megnyitását tervezi, a kezdeti befektetést nagyjából négymillió euróra becsüli, és biztos abban, hogy a ráfordítás rövid időn belül megtérül - írta a Világgazdaság.