2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A telefontársaságok call centerei teljesítettek a legrosszabbul azon a felmérésen, amely a telefonos ügyfélszolgálatokkal, az úgynevezett call centerekkel kapcsolatba kerülő emberek elégedettségét vizsgálta. A hosszas várakozás és a sablonválaszok az elégedetlenség fő okai.

Harmincöt másodperces üdvözlő üzenet és hatvanöt másodperces várakozás az első bejelentkezésre - ezek miatt elégedetlenek sokan a telefon- és internetszolgáltató társaságok call centereivel. Ötből egy ember általában fel is adja, és nem várja meg, míg az ügyfélszolgálatos felveszi a telefont - derül ki abból a kutatásból, amelyet 42 országban végeztek el.

A szektor fekete bárányai lehúzzák az összeredményeket is: a felmérés megállapítja, hogy az átlagos elégedettség 86 százalékról 68 százalékra esett vissza, főleg a telekommunikációs cégek miatt. A kutatásból az is kiderül, hogy nyolcvan százalékról hetvenre esett vissza a valóban "továbbjutó" telefonok száma 2006-ban.

A tanulmányt szerkesztő Cara Diemont a BBC-nek elmondta: sok cég választja az automata válaszadást ügyfélszolgálatosok alkalmazása helyett, ugyanakkor a nem kellően informatív tájékoztatók jelentősen ronthatják egy cég renoméját. A telefonáló hangjára aktiválódó szolgáltatások is egyre terjednek, a növekedés ezen a területen 13 százalékos volt.

A cégek mindenesetre sokat költenek a telefonos ügyfélszolgálatokra: a költségek ötezer dollárra rúgnak havonta call center csapatagonként.

A call center szolgáltatáscsomagok mindenesetre egyre összetettebbé válnak, ami növelheti nemcsak az ügyfelek, de a szolgáltató cégek elégedettségét is - mondta Martin Dove, a kutatást végző cég szakértője. Hozzátette: az emberek egyre inkább rászoknak arra, hogy különböző dolgokat is ugyanattól az eladótól vásárolnak, így az általában vett elégedettség meghatározó lehet az ügyfelek megtartásában. Az ügyfélszolgálatoknak pedig döntő szerepük van ennek az elégedettségnek a megalapozásában - mondta a szakértő.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!