2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az elmúlt fél évben tovább nőtt a legalább hetente internetező 14-69 évesek száma. A penetráció növekedésével fokozatosan csökken az internetes populáció férfias, fiatalos, urbánus jellege – de még mindig e csoportok dominanciája figyelhető meg.

A gyakori internetezők 73 százaléka internetezik otthonában. Munkahelyükön 32 százalékuk, az iskolában pedig 16 százalékuk szokta használni a világhálót, derül ki az NRC Piackutató és a TNS közös kutatásából.

Az internethasználat tudatosabbá válására utal, hogy évről évre nő a levelezésen, böngészésen túlmutató tevékenységeket végzők aránya. Vásárlás előtti információgyűjtésre az internetezők 92 százaléka használta már az internetet, és 55 százalék rendszeresen keresgél különböző termékinformációkat a világhálón.

Egyre gyakoribb az internetes bankolás

Az internetes tevékenységek tekintetében az online banki szolgáltatások igénybevételében növekvő tendencia figyelhető meg. 2008 első félévében a gyakori internetezők 33 százaléka intézte pénzügyeit az interneten keresztül, ami a fél évvel korábbi adatokhoz viszonyítva két százalékpontos növekedést jelent. Az internetezők tehát növekvő bizalommal vannak az online banki szolgáltatások iránt.

Az internet jellemző tájékozódási forrása az álláskeresőknek is. Három internetező közül kettő álláskeresésre is használja a világhálót.

A multimédiás tartalmak ugyancsak népszerűek. A legalább hetente internetező 14-69 évesek 57 százaléka rádióhallgatásra is használja a hálót, míg az online tévénézésnek 33 százalékuk hódol legalább alkalmanként. Letöltésért még kevesen fizetnek. Szoftverért 14, zenéért hét, képért vagy videóért hat százalékuk fizetett már.

A videomegosztó szájtok népszerűségének növekedésével folyamatosan nő azok aránya, akik már töltöttek fel valamilyen videót az internetre. Jelenleg 18 százalék azok aránya, akik éltek már ezzel a lehetőséggel.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!