3p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

Az első adással látványos eredményeket ért el az RTL Klub legújabb saját gyártású sorozata, A mi kis falunk. A másodikkal azonban nem sikerült megismételni a látványos sikert.

Ahogy arról múlt héten is beszámoltunk, az RTL Klub legújabb sajátgyártású sorozata, A mi kis falunk a kritikák ellenére nagyon bekezdett, és a csatorna saját bevallása szerint minden várakozást felülmúló nézettséggel indult. A kereskedelmi célcsoportban 33,8 százalékos közönségarányt ért el, míg a teljes lakosságot nézve 30,3 százalékot.

A mögöttünk hagyott 6. héten azonban látványosan apadt az érdeklődés a sorozat iránt, hiszen a 33,8 százalékos közönségarány a 18-49 évesek körében 25,1 százalékra csökkent. Ezzel 345 ezer nézőt ültettek Pajkaszeg lakói a tévé elé. Igaz, ez is elég volt ahhoz, hogy megőrizze a vezető helyét és megtartsa a hét legnézettebb műsora címet magának. A teljes nézettség körében azonban már nem tudott élen maradni a sorozat, hiszen az első 5 helyet az RTL Klub híradói foglalják el, így Pajkaszegnek meg kellett elégednie a 7. hellyel, ami 25,2 százalékos közönségarányt jelent.

A nézettségi lista élén az új fikciós sorozat mögött az RTL egészen a 20. helyig egyeduralkodó a mezőnyben, zömében a Barátok Közt, a Dr. Csont és az Éjjel-nappal Budapest műsoroknak köszönhetően. A TV2 Az 50 milliós játszma keddi adásával tudta a csatorna számára a legjobb, 20. helyet elcsípni. A vetélkedő 16,2 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban. A teljes lakosság körében azonban a csatorna hírműsorai a 14-17. legnézettebb műsorok voltak, a vetélkedő egyik adása pedig itt csak a 23. helyre tudta feltornászni magát.

A 6. héten egyetlen kábelcsatornának sikerült csak bekerülnie a top 50-es listába: a Film+ a Nagyfiúk című amerikai vígjátékkal zsebelte be az összesítés 47. helyét. Az Adam Sandler nevével fémjelzett vígjáték 11,1 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban. A vígjáték második részével próbálta felvenni a versenyt a TV2 Pajkaszeg lakóival, ám az elért 12,5 százalékos közönségarány egyértelműen azt mutatja, ez is kevés volt az új sorozattal szemben. Pedig az a csatorna számára az egyik legjobb estének bizonyult az elmúlt héten.

Az Eurovíziós Dalverseny hazai válogatójaként is funkcionáló műsor, A Dal a köztévé számára ezúttal nem hozott nagy számokat. Az egy héttel korábbi, 10 százalékot közelítő közönségarány 5-6 százalék körülire apadt.

Összefoglalva a 6. héten főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49 éves korcsoportban az RTL Klub stagnált (16,8 százlaékos közönségarány), javított viszont a TV2 (10,9 százalék). A két RTL-es kábelcsatorna egyaránt növekedni tudott, viszont a Film+ (5,2 százalék) egy hajszállal megelőzte a Coolt (5 százalék). Minimálisan sikerült javítania a Viasat3-nak is (3 százalék), ellenben a Duna TV (2,2 százalék) átlagosan veszített közönségéből a múlt héten.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!