3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyarországra és Budapestre tartó légiforgalom bővülése érdekében szerdán stratégiai marketing együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) és a Budapest Airport Zrt. (BA).

A megállapodást Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója és Horváth Gergely, a nemzeti turisztikai marketing szervezet vezérigazgatója írta alá.

A dokumentum szerint a társaságok összehangolják marketingtevékenységüket, közös marketingakciókat hajtanak végre és egyeztetik egymással kommunikációs üzeneteiket azokon a küldőpiacokon, ahonnan új repülőjárat indítását várják.

A közös marketingtevékenység célja Magyarország mint turisztikai célterület népszerűsítése a megcélzott küldőpiacokon a Légi Marketing Alap segítségével, a potenciális új járatok mind jobb kihasználtságának biztosítása érdekében.

Jost Lammers az aláírást megelőzően azt mondta: legfontosabb céljuk, hogy növekedjen a Magyarországra érkező közvetlen járatok száma. Fokozatosan készülnek a megnövekedett utasforgalom kezelésére - tette hozzá. Mint mondta, meghatározták azokat a piacokat, ahonnan az új utasokat szeretnék megszerezni, így jövőre a közel-keleti piac, 2012-2013-ben Ázsia, az Egyesült Államok kerül célkeresztbe.

Elmondta: az American Airlines-zal további együttműködési lehetőségeket keresnek, egyik ilyen egy torontói, illetve egy chicagói járat lehetséges beindítása.

Az MT Zrt.-vel kötött megállapodás keretében egyebek mellett nagy nemzetközi konferenciákat, rendezvényeket igyekeznek Budapestre, Magyarországra csábítani.

Horváth Gergely azt mondta: komoly költségvetést szeretnének erre a tevékenységre elkülöníteni.

Fontos feladatnak nevezte, hogy az új járatokat meg is tartsák, ezért az adott területen igyekeznek intenzív marketing munkát végezni, így például a külföldi újságíróknak szerveznek tanulmányutakat Magyarországra. De - mint mondta - a hazai turisztikai szolgáltatókkal közösen is terveznek akciókat. A költségvetés elfogadása után tudják meghatározni, hogy a közös marketing tevékenységre mennyit tudnak fordítani - tette hozzá. Reméli, hogy százmilliós nagyságrendet tudnak majd erre a területre fordítani.

A Magyar Turizmus Zrt. az éves költségvetéséből marketingtámogatást különít el, amelynek nagysága az új járatok kapacitásától és gyakoriságától, valamint a vendégéjszakák várható számától függ. A Budapest Airport a légitársaságoknak meghirdetett kedvezményrendszerével járul hozzá a közös célhoz.

A kibővített Légi Marketing Alapba a nemzeti turisztikai marketingszervezet az utazási iparágban tevékenykedő, illetve érdekelt más vállalkozásokat és intézményeket is be kívánja vonni.

A turizmusmarketing hatékonyságának további növelése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. koordinációs szerepet is vállal az ITD Hungary, a Külügyminisztérium, illetve más külképviseletek és nemzeti marketingszervezetek között.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!