3p

Mi a legnagyobb probléma a hazai felsőoktatásban?
És a gazdaságban? Mennyit ér egy magyar egyetemi diploma?
Online Klasszis Klub élőben Ádám Zoltánnal, a Corvinusról elbocsátott egyetemi oktatóval

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdásztól!

2024. október 9. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Olvasóink gyakran panaszkodnak a fapados légitársaságokra. Most az egyik utas kálváriájára derül fény.

Aranyélet című rovatunkban vasárnap esténként olvasói leveleket adunk közre. Jóról is, rosszról is. Szerkesztőségünk a levelek tartalmával nem feltétlenül ért egyet, azokat jogunkban áll megszerkeszteni, miközben a stílusuktól és a tartalmuktól függően nem vagyunk kötelesek mindegyiket közölni. Várjuk írásaikat az  e-mail-címre!

Rengeteg a panasz, különösen nyáron a sok késés miatt is
Rengeteg a panasz, különösen nyáron a sok késés miatt is
Fotó: Mfor/Mester Nándor

"Tisztelt szerkesztőség!

Lehet, hogy a gondolataim indítottak akkora lavinát, amely miatt a Wizz Air-nek ennyi problémája lett az utóbbi hetekben? Lássuk csak: Bari és Milánó. És előtte héten Róma és Stuttgart, már akkor is sűrűn anyáztam magamban. Miért is? „Pusztán” azért, mert már 4,5 hónapja nem kaptam meg a Wizz Air által elismert 261,95 eurós kompenzációs igényemet. Pedig milyen szépen indult…

2024.02.19-én bejelentettem az igényemet szállás és taxi költségre, amelyek akkor keletkeztek, amikor Budapestről induló járatunk 2024.02.08-án Madeira helyett Tenerife-re kellett, hogy leszálljon. Emiatt Tenerife-n kellett szállást foglalnuk és a szállásra a repülőtérről taxival eljutnunk, majd másnap 2024.02.09-én visszamennünk a szállásról a repülőtérre, hogy Tenerife-ről Madeira-ra tovább vigyen a Wizz Air. 

2024.02.21-én megkaptam az értesítést a Wizz Air-től, hogy az összesen 261,95 eurós kompenzációs igényemet elfogadták és adjam meg a banki adataimat, ahová utalni fogják az általuk elismert összeget. A banki adataimat még aznap, 02.21-én meg is adtam és azóta csend…. Először 03.07-én kérdeztem vissza. Aztán 03.22-én. Ezt követően pedig a következő időpontokban: 04.12., 05.30., 06.18. és 06.24. 

Először udvariasan kérdeztem, aztán finoman fenyegetően. Beleírtam, hogy a GVH-nak és a fogyasztóvédelemnek is megküldöm a kálváriámat. Semmi reakció a Wizz Air-től. A GVH-tól és a fogyasztóvédelemtől legalább kaptam választ. A GVH-s választ sajnos nem találtam meg, nem tudom mellékelni, de udvariasan azt közölték, hogy nem foglalkoznak vele. 

A Fogyasztóvédelem válaszát tudom mellékelni. Ennek a lényege az, hogy ez már az én igényem, amit  polgári peres úton kell érvényesítenem, nekik nincs ráhatásuk. Ügyvéddel még csak fenyegetőztem eddig, de nem léptem még. De kérdem én. Miért kell eddig eljutni?

Szegedi Ákos"

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!