2009. március 18. 07:24
Ahogy a reklámpiac fejlődik, a reklámkutatások módszerei is egyre inkább finomodnak. Közelebb férkőznek a kutatók a fogyasztóhoz, az etnográfiai kutatás keretében már házhoz is mennek, benéznek a spájzba, vagy éppen vásárolni kísérik a fogyasztót, hogy minél közelebbről lássák, mit miért választ az illető. Mfor.hu háttér.
2008. június 5. 06:14
Akár kommunikációs forradalomnak hívjuk, akár nem, a médiafogyasztás és ezáltal a marketing területén bekövetkezett - és folyamatban lévő - változásokat a marketingeseknek tudomásul kell venniük, és be kell látniuk, hogy a hagyományos marketing kora lejárt. Az előadók az elméleten túllépve igyekeztek az mfor.hu által szervezett szerdai Fókuszban a fogyasztó című konferencián gyakorlati tanácsokat adni. Mfor.hu beszámoló.
2008. május 27. 06:34
Óriási akadály gördült a márkaépítők útjába, mégpedig a fogyasztók saját márkák iránti elköteleződése. A vevők kezdik megtanulni: sok esetben ugyanolyan jó minőséget kapnak, ha az olcsóbb, saját márkás termékeket vásárolják, mi több, még büszkék is magukra okos döntésük miatt, és szívesen osztják meg másokkal ezeket az információkat. Az mfor.hu annak nézett utána, hogyan lehet megvédeni a nívós márkákat.
Közzétették az éves jelentést.
BÉRkalkulátor 2025
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor
KIVA kalkulátor
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor