Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló. A Market Asset Management Zrt. (MAM) bejelentette, hogy mérföldkőnek számító megállapodást kötött a világszerte ismert Marriott International-lel. Ennek eredményeként a legendás épületben valósul meg Magyarország első branded residence fejlesztése, mely a Marriott Residences Budapest nevet viseli.
Ennek köszönhetően a Körszálló lesz az első olyan hazai lakóépület, amelyet egy globálisan elismert szállodamárka üzemeltet, új fejezetet nyitva ezzel a hazai prémium ingatlanpiacon.
Az új Körszálló kivitelezője, a Market Építő Zrt. idén nyáron kezdi el a munkát, az első lakók pedig várhatóan 2027 negyedik negyedévében költözhetnek be. A projekt a Marriott International világszínvonalú szolgáltatási kultúráját ötvözi egy budapesti építészeti jelkép örökségével, páratlan értéket teremtve a jövőbeli lakástulajdonosok számára.
Új szintre emelik a luxust
Az épület új formájában 48 exkluzív, panorámás rezidenciát kínál a leendő tulajdonosok számára, akik már az idei évben megkezdhetik az előjegyzést. A lakók kényelmét többek között wellness- és fitneszterület, concierge szolgáltatás, 24 órás biztonsági szolgálat, mozi, tárgyaló, közösségi munkatér és privát bár biztosítja.
A tulajdonlással együtt jár a hozzáférés az ONVIA-hoz, a Marriott International tulajdonosi elismerési platformjához, amely olyan kiváltságokat is magában foglal, mint a Marriott Bonvoy Elite státusz.
A nemzetközi tapasztalatok alapján, az ilyen ingatlanok jellemzően 20-30 százalékos prémiummal kelnek el a hasonló, de nem branded luxusingatlanokhoz képest.
Az értékesítést a Market Asset Management menedzseli, az előregisztráció a lakásokra 2025 szeptemberében indul.