1p

Mi a legnagyobb probléma a hazai felsőoktatásban?
És a gazdaságban? Mennyit ér egy magyar egyetemi diploma?
Online Klasszis Klub élőben Ádám Zoltánnal, a Corvinusról elbocsátott egyetemi oktatóval

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. október 9. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Lehet, hogy mégsem fog meglepődni annyira.

„Szeptemberben megkezdődött a Miskolc és Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomás közötti vasúti pálya felújítása. A mintegy 27 kilométernyi teljes szakaszon két ütemben, éjjel-nappal dolgoznak a szakemberek és a munkagépek, berendezések” – jelentette be a MÁV a napokban. Az Átlátszó viszont észrevette, hogy a kivitelezőről valamiért nem szólt a fáma. A közlemény viszont kitért arra, hogy a hatalmas munkában részt vett egy „210 tonnás – Európában is ritkaságnak számító – korszerű SMD felépítménycserélő óriás géplánc.”

Márpedig ilyenből csak néhány darab van Európában, és ebből egy a Mészáros Lőrinc féle V-Híd Zrt.tulajdonában áll.

Az állami vasúttársaság honlapjára feltöltött szerződések listájában pedig valóban az szerepel, hogy érintett vonalon a V-Híd Zrt. végzi a felújítást.

A céggel 13,4 milliárdos megállapodást kötöttek a 80-as vasútvonal felújítási munkálataira a megjelölt szakaszokon. A kivitelezés teljes költsége mintegy 18 milliárd forint, amit a MÁV saját forrásból fedez.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!