TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
2010. augusztus 6. 09:29

A Magyar Posta Biztosítót az ügyfél panaszok nem megfelelő intézése, míg az Uniqa Biztosítót ezen túlmenően a kötvény-nyilvántartás hibája miatt is megbírságolta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) - a határozatok a felügyelet honlapján jelentek meg.

A Magyar Posta Biztosítónak az ügyfélpanasz nem megfelelő intézése miatt 200 ezer forintos bírságot kell fizetnie.

Az Uniqa Biztosítót ugyanezért szintén 200 ezer forintra bírságolták, míg a kötvény-nyilvántartásra vonatkozó jogszabályok megsértése miatt 1 millió forintot kell fizetnie.

Ertl Pál, az Uniqa Biztosító nem életbiztosításokért felelős igazgatósági tagja elmondta, hogy az első esetben nem egyértelműen tájékoztatták levélben az ügyfelet, aki félreértette a tájékoztatást. A második eset a kötelező gépjármű felelősség biztosításhoz (kgfb) kapcsolódik: az átkötési dömpingben későn küldték meg az ügyfélnek a kötvényt. Ezt a tényt a biztosító elismerte.

MTI/Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.