1p

A Magyar Posta Biztosítót az ügyfél panaszok nem megfelelő intézése, míg az Uniqa Biztosítót ezen túlmenően a kötvény-nyilvántartás hibája miatt is megbírságolta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) - a határozatok a felügyelet honlapján jelentek meg.

A Magyar Posta Biztosítónak az ügyfélpanasz nem megfelelő intézése miatt 200 ezer forintos bírságot kell fizetnie.

Az Uniqa Biztosítót ugyanezért szintén 200 ezer forintra bírságolták, míg a kötvény-nyilvántartásra vonatkozó jogszabályok megsértése miatt 1 millió forintot kell fizetnie.

Ertl Pál, az Uniqa Biztosító nem életbiztosításokért felelős igazgatósági tagja elmondta, hogy az első esetben nem egyértelműen tájékoztatták levélben az ügyfelet, aki félreértette a tájékoztatást. A második eset a kötelező gépjármű felelősség biztosításhoz (kgfb) kapcsolódik: az átkötési dömpingben későn küldték meg az ügyfélnek a kötvényt. Ezt a tényt a biztosító elismerte.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!