Az AOL 171,6 millió dolláros nyereséget jelentett be (részvényenként 1,60 dollár), ami több mint kétszerese az egy évvel korábbi 74 millió dollárnak (részvényenként 70 cent). Az egyszeri tételektől megtisztított nyereség éves összehasonlításban változatlan, részvényenként 82 cent volt.
A vállalat bevételei 26 százalékkal, 553,5 millió dollárra csökkentek 2010 harmadik negyedévében. A hirdetési felületekből származó bevétel 27, az előfizetési díjakból származó pedig 26 százalékkal csökkent. Eközben az új előfizetők száma is hasonló arányban csökkent (4,1 millió fő az egy évvel korábbi 5,4 millióhoz képest). A szerződésüket felbontó előfizetők aránya 3,3 százalékról 2,6 százalékra csökkent.
Korábban, a Thomson Reuters által megkérdezett elemzők részvényenként 42 cent nyereséget és 556 millió dolláros bevételt jósoltak.
Az internetszolgáltató az elmúlt időszakban jelentős költséghatékonyságot növelő intézkedéseket hozott, továbbá átalakította főoldalának megjelenését és tartalmát - megosztási és multimédiás funkciókkal gazdagítva - annak érdekében, hogy gátat vessen az alacsonyabb látogatottság miatt csökkenő reklámbevételeknek.
A társaság részvényei magyar idő szerint délután fél négykor 6,37 százalékos drágulással 26,90 dolláron álltak a New York-i értéktőzsdén.
MTI