A 25. héten nem volt változás az RTL programjában, így ismételten az amerikai ’Price is Right’ honosított változata, a ’Tippelj és vidd el!’ érkezett a műsorsáv első felében. A széria a héten 360 ezer főt érdekelt átlagosan, ez nagyjából megfelel az elmúlt hetekben elért eredménynek, ám jónak semmiképpen sem mondható. A ’Tippelj és vidd el!’ a kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító 18-49 évesek korcsoportjában 11 százalék körüli átlagos közönségarányt tudott, ami szintén nem emlékezetes.
A program másik felében az ’A mi kis falunk’ érkezett, a sorozat a hétköznapokon tartotta a megszokott, 300 ezer körüli átlagos nézőszámát, míg a 18-49 évesek körében 13,1 százalékos átlagos közönségarányra futotta.
Kikapott a Szerencsekerék
Az elmúlt hetekben szinte állandósult az a felállás, hogy a Szerencsekerék könnyedén vezeti az aktuális nézettségi toplistát, jellemzően csak saját magával versenyezve. Nos, ez a 25. héten megváltozott, ugyan Kasza Tibiék most is 600 ezer feletti átlagos nézettséget tudtak, a fiatalabbak körében pedig 16,8 százalékos átlagos közönségarányt, ez egyik szegmensben sem volt elég a győzelemre.
A teljes lakosság körében a győztes házon belül maradt, ugyanis a TV2 Tények hírműsorának három adása is beelőzött, a legnézettebb a kedd esti Tények lett, ezt 674 ezren követték a képernyők előtt. A tematikában a TV2 Play szerint egyebek mellett például egy tömeggyilkosságot tervező férfi, és egy balesetet szenvedő ketrecharcos is szerepelt.
A Szerencsekerék után a főműsoridőben az ’A nagy ő – The Bachelor’ ismétlései érkeztek a csatorna képernyőjén, amelyeket átlagosan 220 ezer néző követett érdeklődve.
Berobbant a válogatott a nézettségi adatokba is
Kedden egy fontos labdarúgó mérkőzést is rendeztek, hiszen a magyar válogatott Litvánia ellen játszott eb-selejtezőt Budapesten, amit meg is nyert. Szoboszlaiék győzelmet nem csak a kilátogató nézők élvezték, hiszen a képernyők előtt 605 ezren izgultak.
A meccs a 18-49 évesek körében különösen jól teljesített, hiszen 24,7 százalékos közönségarányával és 233 ezer, a szegmensben elért nézőjével nagyon könnyedén megnyerte a kategóriát.
Csendes hétvége
Jelenleg egyik kereskedelmi csatorna sem futtat vetélkedőt vagy tehetségkutatót hétvégenként, így a nézettségi adatok viszonylag csendesen alakultak a pihenőnapokon.
A szombati felállásban az RTL az ’Alkonyat’ vámpírfilmet indította csatába, ez 185 ezres nézettségével minimálisan, de kikapott a párhuzamosan futó ’Indiana Jones és az utolsó kereszteslovag’ 195 ezres nézőszámától.
Vasárnap a ’Cobra 11’, egy régi kedvenc tűnt fel az RTL adásában ismételten, ez 327 ezres nézettségével nagyon könnyedén maga mögé utasította ’A múmia – A Sárkánycsászár sírja’ 167 ezres közönségszámát.
Ez már tényleg a nyár
Az a heti nézettségi adatokon is látszik, hogy összességében is lényegesen kevesebben tévéznek, most, hogy az iskolaszünet is kitört, így értékelhető nézettségi adatok csak néhány műsor tud felmutatni. A 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában összességében a TV2 kerekedett felül, és 12,3 százalékával megelőzte az RTL által elért 12,1 százalékot.