3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Miközben tombol a nyár, a heti nézettségi adatokban új fejre került a korona.

A 25. héten nem volt változás az RTL programjában, így ismételten az amerikai ’Price is Right’ honosított változata, a ’Tippelj és vidd el!’ érkezett a műsorsáv első felében. A széria a héten 360 ezer főt érdekelt átlagosan, ez nagyjából megfelel az elmúlt hetekben elért eredménynek, ám jónak semmiképpen sem mondható. A ’Tippelj és vidd el!’ a kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító 18-49 évesek korcsoportjában 11 százalék körüli átlagos közönségarányt tudott, ami szintén nem emlékezetes.

A program másik felében az ’A mi kis falunk’ érkezett, a sorozat a hétköznapokon tartotta a megszokott, 300 ezer körüli átlagos nézőszámát, míg a 18-49 évesek körében 13,1 százalékos átlagos közönségarányra futotta.

Kikapott a Szerencsekerék

Az elmúlt hetekben szinte állandósult az a felállás, hogy a Szerencsekerék könnyedén vezeti az aktuális nézettségi toplistát, jellemzően csak saját magával versenyezve. Nos, ez a 25. héten megváltozott, ugyan Kasza Tibiék most is 600 ezer feletti átlagos nézettséget tudtak, a fiatalabbak körében pedig 16,8 százalékos átlagos közönségarányt, ez egyik szegmensben sem volt elég a győzelemre.

Behúzta a győzelmet a Tények. Fotó: TV2 Sajtószoba
Behúzta a győzelmet a Tények. Fotó: TV2 Sajtószoba

A teljes lakosság körében a győztes házon belül maradt, ugyanis a TV2 Tények hírműsorának három adása is beelőzött, a legnézettebb a kedd esti Tények lett, ezt 674 ezren követték a képernyők előtt. A tematikában a TV2 Play szerint egyebek mellett például egy tömeggyilkosságot tervező férfi, és egy balesetet szenvedő ketrecharcos is szerepelt.

A Szerencsekerék után a főműsoridőben az ’A nagy ő – The Bachelor’ ismétlései érkeztek a csatorna képernyőjén, amelyeket átlagosan 220 ezer néző követett érdeklődve.

Berobbant a válogatott a nézettségi adatokba is

Kedden egy fontos labdarúgó mérkőzést is rendeztek, hiszen a magyar válogatott Litvánia ellen játszott eb-selejtezőt Budapesten, amit meg is nyert. Szoboszlaiék győzelmet nem csak a kilátogató nézők élvezték, hiszen a képernyők előtt 605 ezren izgultak.

A meccs a 18-49 évesek körében különösen jól teljesített, hiszen 24,7 százalékos közönségarányával és 233 ezer, a szegmensben elért nézőjével nagyon könnyedén megnyerte a kategóriát.

Csendes hétvége

Jelenleg egyik kereskedelmi csatorna sem futtat vetélkedőt vagy tehetségkutatót hétvégenként, így a nézettségi adatok viszonylag csendesen alakultak a pihenőnapokon.

A szombati felállásban az RTL az ’Alkonyat’ vámpírfilmet indította csatába, ez 185 ezres nézettségével minimálisan, de kikapott a párhuzamosan futó ’Indiana Jones és az utolsó kereszteslovag’ 195 ezres nézőszámától.

Vasárnap a ’Cobra 11’, egy régi kedvenc tűnt fel az RTL adásában ismételten, ez 327 ezres nézettségével nagyon könnyedén maga mögé utasította ’A múmia – A Sárkánycsászár sírja’ 167 ezres közönségszámát.

Ez már tényleg a nyár

Az a heti nézettségi adatokon is látszik, hogy összességében is lényegesen kevesebben tévéznek, most, hogy az iskolaszünet is kitört, így értékelhető nézettségi adatok csak néhány műsor tud felmutatni. A 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában összességében a TV2 kerekedett felül, és 12,3 százalékával megelőzte az RTL által elért 12,1 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!