3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A felhasználók által készített tartalom, vagyis a user generated content számít manapság az egyik legjobb bizalom erősítőnek az online értékesítések kapcsán. Többek között ezért is szenteltünk külön cikket a témakör feldolgozásának, fokozott figyelmet fordítva az előnyök és a hozzáadott értékek kiemelésének.

A user generated content felhasználásában rejlő potenciál

A már meglévő ügyfelek kapcsán átlagosan 2,6-szor több bevételt remélhetsz úgy, hogy ráadásul az anyagi ráfordításod is lényegesen kevesebb lehet egyetlen eladásra vetítve. Nem is kérdés tehát, hogy a meglévő vásárlók elégedettségének az elérése kulcsfontosságú az eredményességed szempontjából.

Amennyiben az ügyfelek részéről folyamatosan érkeznek a pozitív visszajelzések, azt mindenképpen biztató jelnek veheted. Ez ugyanis azt jelenti, hogy kötődnek hozzád és a szolgáltatásodhoz, miközben a márkahűségük is erősnek nevezhető.

A saját vásárlók részéről érkező tartalmak pedig csak tovább erősítik az általad képviselt brandet, valamint a terméked vagy szolgáltatásod irányába táplált bizalmat.

Mit nevezhetünk felhasználói tartalomnak?

Bármilyen tartalom megfelelhet erre a célra, amit az ügyfelek készítettek el. Többek között kép, videó, élő bejelentkezés, ajánlás, értékelések vagy akár egy blogbejegyzés is lehet user generated content. A lényeg, hogy a vásárlók oldaláról szülessen meg.

Ezeknek a tartalmaknak az értéke annak fényében lesz még magasabb, hogy napjainkban az online vásárlást fontolgatók 84%-a egyszerűen nem bízik a hirdetésekben. A felhasználók által készített tartalmakat ezzel szemben 50%-kal megbízhatóbb forrásnak tekintik, vagyis a vásárlással kapcsolatos döntést is könnyebben hozzák meg ilyen típusú contentet látva.

Milyen módon lehet ösztönözni a vásárlókat a tartalmak gyártására?

Gyakorlatilag semmilyen titok nincs a módszert illetően, egyszerűen motiválni kell az ügyfeleket arra, hogy adjanak visszajelzéseket. Természetesen egyáltalán nem jelent hátrányt, ha az alkalmazott módszer megfelelő hatékonysággal működik, tőled és a csapatod részéről pedig viszonylag kevés időt és energiát igényel.

Nyugodtan biztasd tehát a vásárlókat arra, hogy bátran fejezzék ki a véleményüket a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatos tapasztalataikról. Még jobb, ha ezt olyan formában teszik meg, amit aztán ti is meg tudtok osztani a saját felületeiteken.

Egy-egy közösségi médiában feltüntetett videó, a honlapon szereplő szöveges értékelések vagy a Google keresőjében a céged mellett feltüntetett pozitív visszajelzés mind-mind segítséget nyújthatnak a vásárlások szorgalmazásában. Ha pedig a teljes folyamatot automatizált módon szeretnéd megvalósítani, akkor a BIX használata kiválóan passzolhat a céljaidhoz.
 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!