3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Jön fel az ellenzék, de a Fidesz így is többszörösét költi el, és összesen mindenkinél többért hirdet.

Csak a Megafon és az ahhoz köthető Aktuális Média közösen már több mint 800 milliót, a többi fideszes bloggal és médiával együtt már összesen közel 980 milliót költött el - írja a 444.hu a 2019-2022-ig tartó időszakot vizsgáló elemzésében.

A vizsgált pénzköltések csakis arra szolgálnak, hogy megtolják az egyes posztokat, amik így hirdetésként felugranak a felhasználók feedjében. Ennél mindennel együtt jóval többet költhetnek el a pártok. 

Mennek a pénzek rendesen. Fotó: Depositphotos
Mennek a pénzek rendesen. Fotó: Depositphotos

A Fidesz-KDNP és a kormány összesen már 1,2 milliárdot költött el, míg a top 30 költő közé bejutott ellenzéki hirdetők (Márki-Zay Péter, EzaLégyeg.hu, erosito.hu, DK, Momentum, Kilencvenkilenc Mozgalom Egyesület, MSZP, LMP) együtt 750 milliót fizettek.

Az oldalak versenyét ezúttal egy ellenzéki, Márki-Zay Péter nyerte (12,5 millió), utána jön az ellenzéki Erősítő blog 8,3 millióval, de a mögöttük következő megafonosok, akiknek az oldalaira megint testvériesen költöttek, simán lenyomják őket együtt.

Az oldalak versenyét ezúttal egy ellenzéki, Márki-Zay Péter nyerte (12,5 millió), utána jön az ellenzéki Erősítő blog 8,3 millióval, de látható, hogy a mögöttük következő megafonosok, akiknek az oldalaira megint testvériesen költöttek, simán lenyomják őket együtt. Nem csoda, hiszen a Megafon hirdetett a legtöbbet, 32,7 milliót, utána jött a Fidesz 26,5 millióval, Márki-Zay Péter és az Erősítő együtt pedig 20,8 millióért hirdetett.

A Megafon főleg azt hirdette, hogy „Márki-Zay Péter mindenkit ostobának nevez, vérig sérti a vidékieket, szitokszóként használja a fogyatékos szót, összeszámolja a Fideszes zsidókat, és mindeközben a baloldali értelmiség csendesen tolja a szekerét”, a Fidesz azt, hogy „megvédjük a gyerekeinket”, Márki-Zay pedig aktivistákat toborzott, és azt hirdette, hogy „Magyarország az Európai Unió második legszegényebb” és „az Európai Unió második legkorruptabb tagállama”.

Pedig a választási kampányidőszak idén hivatalosan csak február 12-én indul. A 106 egyéni és 93 listás jelölttel számolva a választáson induló pártszövetségeknek összesen 995 millió forintból lehetne majd kampányolniuk a választásig. Ehhez képest már 2014-ben (az LMP kivételével) az összes parlamenti párt többet költött a kampányára, a Fidesz a számítások szerint legalább 2,8 milliárdot verhetett el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!