3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Érdekesen alakultak a televíziós nézettségi adatok január 2. hetében is, bár milliós nézőszámok továbbra sem voltak, két győztes is született ugyanazon a napon.   

A TV2 esetében továbbra is két műsor osztozik az esti sávon a hétköznapokon, az elsőként érkező Szerencsekerék a héten is tudta hozni a megszokott erős számokat, a legjobban futó csütörtöki adás 22,2 százalékos közönségarányt tudott felmutatni a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18-49 éves korcsoportban. A széria azonban összességében is jól szerepelt, hiszen nem volt 18 százaléknál gyengébb közönségarányú rész a héten. A TV2 vetélkedője a teljes lakosságnak is bejött, adásonként átlagosan 770-780 ezer ember nézte a versengést.

A műsorsáv másik felét elfoglaló családi kvízshow, a ’Vigyázat, gyerekkel vagyok!’ visszaesett az előző héthez képest, és

míg a nyitóadást több mint 720 ezren nézték, a héten átlagosan a teljes lakosság körében már csak 600 ezres nézőszámot tudott felmutatni, a 18-49 évesek körében pedig nem fért be a legnézettebb 20 műsor közé egyetlen epizód sem.

Az RTL hétköznapi kínálatában elsőként a Koltai Róbert nevével fémjelzett ’Drága örökösök – A nagy visszatérés’ szerepel, amely a héten is igazán a 18-49 éves korcsoportban teljesített jól, a heti legerősebb adás 19,3 százalékos közönségarány mellett 227 ezer embert ültetett a képernyők elé, igaz, a leggyengébb adása mindeközben mindössze 16,5 százalékos közönségarányt, 176 ezer nézőt tudott felmutatni. A sorozat a teljes lakosság körében adásonként nagyjából 550 ezer embert érdekelt a héten, ez visszaesés az első epizódokhoz képest.

A csatorna esti sávjának második felét elfoglaló ’A mi kis falunk’ a héten meglehetősen gyenge számokat hozott, legerősebb adása is csak 15,3 százalékos közönségarányt tudott felmutatni a kiemelt kereskedelmi korcsoportban, a teljes lakosság körében pedig 473 ezer embert vonzott a tévék elé.

Sima ügy a hétvége

Míg a hétköznapokon elég jelentős a TV2 fölénye, a hétvégén az RTL vezetői dörzsölhették a markukat, hiszen mindkét napot nagyon könnyedén megnyerte. Szombaton a TV2 által adott ’Jurassic Park 2.’ mindössze 187 ezer nézőt érdekelt, így nagyon kikapott a párhuzamosan futó ’Gólkirályság’ című saját gyártású RTL-sorozattól, amely 688 ezres nézőszámot tudott – nem mellesleg pedig a 18-49 éves korcsoportban is a hét második legnézettebb műsora lett, 22,2 százalékos közönségarányával.

Megint nagyot mentek a Cápák. Fotó: RTL Sajtóklub
Megint nagyot mentek a Cápák. Fotó: RTL Sajtóklub

Vasárnap az RTL csodavasárnapnak örülhetett, hiszen egy napra esett a hét két nyertes műsora a csatornán.

A ’Cápák között’ továbbra is nagyot megy a kiemelt kereskedelmi korcsoportban, 276 ezres nézőszámával és 22,6 százalékos közönségarányával simán nyert a héten a szegmensben; a teljes lakosság körében pedig 670 ezer nézőt érdekelt.

Ami ennél azonban talán sokkal meglepőbb, hogy a hét legnézettebb műsora a teljes lakosság körében a ’Cápák között’ előtt leadott RTL Híradó lett, amely 844 ezer nézőjével pont megelőzte a TV2 Tények hétfői adásának 837 ezres nézőszámát.

Tovább csökkent a különbség

Bár a hétköznapokon a TV2 továbbra is erősen tartja magát, elsősorban a Szerencsekerék stabil szereplésének köszönhetően, a hétvégét nagyon simán megnyerte az RTL. Összességében azonban a két csatorna versengése a 2. héten is a TV2 javára billent, hiszen 15,6 százalékos átlagos közönségaránya megelőzte az RTL 14,5 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!