4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az 50. hét nézettségi adatait egy műsor tarolta le, ám egy kisebb meglepetés így is született.

Az RTL hétköznapi programjában továbbra is a ’A város királynői – The Real Housewives of Budapest’ az első érkező, a legendás külföldi formátum hazai honosítása egyelőre visszafogottan teljesít – adásonkénti 310 ezer körüli nézettsége szinte teljes egészében megegyezik az első héten elértekkel. A kereskedelmileg kiemelten fontos, 18-49 éves korcsoportban elért eredmény is hasonlóan alakult, a 12 százalék körüli átlagos közönségarány semmilyen szempontból sem nevezhető erősnek.

A hétköznapi program második felében a csatorna különböző ismétlésekkel szórakoztatta a közönséget, azonban pénteken bemutatkozott új érkezője: a nemzetközi szinten igen jól futó ’Gogglebox’ hazai honosítása, a ’Kanapéhuszárok’. A tévénézős realityben a közönség a tévénézőket nézi, a műsor lényege igazából ennyi: hétköznapi emberek reakcióit figyelni az adásokra. Az egyébként kifejezetten formabontó reality egyelőre mérsékelten hozta lázba a hazai közönséget, és 218 ezres nézőszámmal kezdte meg pályafutását.

Nem bízta a véletlenre a TV2: talán így lehetne a legjobban összefoglalni a csatorna műsortervezését az 50. héten, ugyanis mindennap, így hétvégén is jelentkezett a közönségkedvencnek számító ’Farm – VIP’. A celebreality 730 ezer feletti átlagos nézettségével nagyon magabiztos számokat hozott, a kiugróan erős, keddi adás pedig a heti győzelmet is behúzta:

ekkor 771 ezren nézték, hogy mi történik a magyar hírességekkel a farmon.

A ’Farm – VIP’ számai miatt a kiemelt kereskedelmi korcsoportban sem panaszkodhat a TV2, itt egy adás átlagosan 17 százalék körüli közönségarányt tudott felmutatni.

Az esti műsorsáv második felében beköszönt a Szerencsekerék új évadja is, amely rögtön egy kisebb botránnyal indult, ugyanis az énekesnő Opetz Barbi kicsit belezavarodott az egyik feladvány megfejtésébe, a karácsony előtti uborkaszezonban pedig jól jött mindez a témára vadászó bulvársajtónak. A hagyományosan erős Szerencsekerék a héten egyébként 420 ezer körüli átlagos nézettséget hozott, a megszokottnál gyengébb eredményt valószínűleg a viszonylag késői, este 9 utáni kezdés magyarázza. 

Nagyon jól megy a TV2 farmja. Fotó: TV2 Sajtószoba
Nagyon jól megy a TV2 farmja. Fotó: TV2 Sajtószoba

Sportesemények

A héten több focimeccset is rendeztek, ezek közül pedig több is lázba hozta a magyar tévézőket. De nézzük, mik ezek!

A Ferencváros az UEFA Konferencia Liga keretében az olasz Fiorentina csapatát fogadta, a mérkőzésen 1-1-es döntetlen született, amit 386 ezren követtek a képernyők előtt. Ettől valamennyivel lemaradt a Fradi másik meccse, a csapat a magyar bajnoki keretében simán, 3-0-ra legyőzte a ZTE-t – mindez 237 ezer embert vonzott a tévék elé.

Az angol csapatok sem unatkoztak, hiszen a Manchester United a Bajnokok Ligája keretében a Bayern Münchennel találkozott (és ki is kapott), mindezt 239 ezren nézték. A Manchester United számára nem ez volt az egyetlen mérkőzés a héten, ugyanis a Szoboszlai Dominikkal felálló Liverpool csapatával is játszott, a PL- általánosan jó színvonalához képest unalmas meccsen 0-0-s döntetlen született; ez egyébként 232 ezres közönséget vonzott.

Csendes hétvége

A hétvégére ezúttal nem maradtak igazán nagy számokat hozó produkciók; toronymagasan legnézettebbnek a ’Farm – VIP’ már említett adásai bizonyultak a pihenőnapokon is. Egy érdekesség azért így is akadt: az RTL Híradó vasárnap esti kiadása megvillant a kiemelt kereskedelmi korcsoport körében, és 185 ezres nézőszámával, valamint 18,4 százalékos közönségarányával behúzta a győzelmet a szegmensben.

Így alakult a heti végeredmény

A szuperprodukciók befejeztével igazán jelentős nézettséget hozó műsorok közül egyedül a ’Farm – VIP’ maradt talpon, ez pedig meg is látszik a heti végeredményen. A 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában egyértelműen a TV2 vitte el a pálmát, és 14,5 százalékával megelőzte az RTL által elért 11,5 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!