3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hétköznap este a főzésről szólt a kereskedelmi csatornák főműsoridős programjában, a hétvégi győztes azonban nem volt kérdés. Ezek a 37. hét nézettségi adatai.

Az RTL-en ’A konyhafőnök’ továbbra is kissé döcögősen teljesít, az elért 346 ezres átlagnézettség ugyanakkor kisebb javítás az előző heti eredményhez. A vetélkedő a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában nem tudott érdemben feljebb lépni, a szegmensben ismételten 130 ezer nézőre futotta átlagosan, 13,7 százalékos közönségarány mellett.

A gasztronómiai összecsapást a TV2 nyerte, a ’Séfek séfe’ roppantul lázba hozta a nézőket, ez akár azzal is magyarázható, hogy a műsor egyik kulcsembere a Tóth Gabitól óriási médiahangzavar közepette váló Krausz Gábor. A vetélkedő 535 ezres nézettsége jelentős erősödés az előző héthez képest, mindez pedig a kereskedelmi korcsoportban is megjelent, hiszen itt átlagosan 200 ezer nézőt és 21,4 százalékos közönségarányt regisztráltak.

Sportesemények

A héten ismételten több sportesemény akadt, a legérdekesebbnek azonban a Forma-1 bizonyult. A száguldó cirkusz ezúttal Szingapúrba érkezett:

  • az időmérő edzésen hatalmasat betliző, és az első körben kihulló Red Bullok szerencsétlenkedését 256 ezer néző követte a képernyők előtt,
  • míg a Ferrari színeiben versenyző Carlos Sainz győzelmét a futamon 481 ezren követték élőben.

A hét focimeccs érdekességét a Liverpool szolgáltatta, Szoboszlai Dominikék ezúttal a Wolverhampton Wanderers ellen léptek pályára, magabiztos, 3-1-es győzelmet aratva.

Megint a hétvége hozta a nagy számokat

A csatornák az igazi puskaport hétvégére tartogatják mostanában, így rögtön a szombati nap komoly összecsapást hozott. Az RTL-en visszatért az ’A mi kis falunk’, a saját gyártású sorozat kifejezetten erős, 513 ezres nézettséggel nyitott, míg az utána következő ’The Voice’ valamennyit gyengült az előző heti eredményéhez képest, és 488 ezer nézőig jutott.

Imádják a nézők a 'Sztárban sztár leszek!'-et. Fotó: TV2 Sajtószoba
Imádják a nézők a 'Sztárban sztár leszek!'-et. Fotó: TV2 Sajtószoba

A TV2 ezzel szemben elsőként az éneklős ’Mutasd a hangod!’ tehetségkutatót küldte harcba, ez az megelőző héten regisztrált, lényegesen erősebb nyitáshoz képest komolyabb gyengülést hozott, és 525 ezer fővel zárta az adást. A zsűrijében Majkát, Tóth Gabit, Köllő Babettet és Pápai Jocit felvonultató ’Sztárban sztár leszek!’ szombati adására sem lehetett panasz, hiszen a 760 ezer néző a hét második legjobb eredménye.

A párharc vasárnap folytatódott, az RTL-en megint haraptak a cápák, az üzleti vetélkedő 405 ezres nézettséget regisztrált. A nap, és egyben a hét győztese azonban a ’Sztárban sztár leszek!’ lett, a vetélkedő lesöpörte mindkét kategóriát, hiszen

a teljes lakosság körében 948 ezres nézettséget, míg a 18-49 évesek körében 313 ezer főt, és 27,2 százalékos közönségarányt hozott.

Így alakult a hétvége

Elsősorban a ’Sztárban sztár leszek!’ elképesztő népszerűségének köszönhető az, hogy a 37. héten nőtt a különbség a csatornák között, a TV2 javára. Összességében tehát mindez azt jelenti, hogy a 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában a TV2 vitte el a pálmát, és 19,7 százalékával megelőzte az RTL által elért 13,9 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!