3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Szokatlan győztest hoztak a 31. heti nézettségi adatok.

Továbbra sem találja a lépést az RTL híresség-társkeresője, a ’Celebrandi’; az egyébként is gyenge kezdéshez képest második hetében csak tovább rontott, az adások átlagos nézettsége 240 ezer fő volt, és egyetlen epizód sem tudott 300 ezer fölé kerülni. A széria a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 éves korcsoportban kicsit jobb eredményt tudott felmutatni, 12 százalék körüli közönségarány mellett 100 ezer körül alakult a szegmensben elért nézőszám.

Az esti sáv második felében érkező ’A mi kis falunk’ ismét elérte a megszokott eredményt, a saját gyártású sorozat ismétlései a teljes lakosság körében 315 ezres átlagnézettséget hoztak. A széria hagyományosan elég jól teljesít a kiemelt kereskedelmi korcsoportban, ezúttal ez 15,6 százalékos átlagos közönségarányt és 125 ezres nézőszámot jelentett. Ami azonban sokkal érdekesebb, hogy

a 18-49-es szegmensben az ’A mi kis falunk’ keddi adása megnyerte a hetet 150 ezer nézőjével és 17,9 százalékos közönségarányával – erre több hónapja nem volt példa.

Behúzta a heti egyik győzelmet az 'A mi kis falunk'. Fotó: RTL Sajtóklub
Behúzta a heti egyik győzelmet az 'A mi kis falunk'. Fotó: RTL Sajtóklub

Ismét jól ment a Szerencsekerék

A szintén ismétlésekkel futó Szerencsekerék megint nem adott okot panaszra a TV2-nek, hiszen 658 ezres átlagnézettségével továbbra is rendkívül stabilan teljesít. A pénteki adás 699 ezer embert vonzott a képernyők elé, ez pedig elég volt a heti győzelemre a teljes lakosság körében.

Kasza Tibiék a kiemelt kereskedelmi korcsoportban sem szoktak rossz eredményt hozni, ez most sem történt máshogy, hiszen az átlagos közönségarány 16,3 százalék volt, 131 ezres nézőszám mellett.

Focimeccseket is rendeztek

A 31. héten Forma-1 futamot ezúttal nem nézhettek a tévézők, azonban a focirajongók számára így is akadt több érdekesség, meccsekből egyáltalán nem volt hiány. A héten az NBI-es forduló találkozói mellett például a Kecskemét és a ZTE is EKL-mérkőzést játszott, nézettségi adatok szempontjából viszont két összecsapás hozott kiugró nézőszámot:

  • az OTP Bank Liga keretében a Fehérvár és a Ferencváros találkozott – az 5-3-as eredménnyel, a Ferencváros győzelmével záruló mérkőzést 216 ezren követték;
  • az UEFA Konferencia Liga selejtezőjében a Debrecen az örmény Aleshkert ellen játszott – a magyar csapat 1-2-es eredménnyel kikapott a rendes játékidőben, a hosszabbítás után viszont a tizenegyes párharcban sikerült továbbjutnia a selejtező következő körébe. A meccsre 191 ezren voltak kíváncsiak a tévék előtt.

Így alakult a hétvége

Belépve az augusztusba a hétvégék nem tartogatnak nagy izgalmakat, ha tévéműsorokról van szó, hiszen egyik csatorna sem futtat saját vetélkedőt, tehetségkutatót, vagy saját sorozatot a két pihenőnapon. Az „uborkaszezonban” így főleg azon múlik a pihenőnapok győztese, hogy hol választanak sikeresebben filmet.

Szombat este az RTL-en adott ’Hotel Transylvania’ 144 ezer nézőjével kikapott a párhuzamosan futtatott ’James Bond: Casino Royale’ 212 ezres közönségétől. Vasárnap összességében az RTL örülhetett, hiszen a német autópályarendőrös ’Cobra 11’ 337 ezres nézettségével nyerte a napot, megelőzve a TV2-n adott ’A múmia’ 255 ezres nézőszámát.

A heti győztes

A ’Celebrandi’ igen halovány teljesítményét sikerrel egyensúlyozta többek között az ’A mi kis falunk’ által hozott stabil közönségarány is, így a heti győzelem az RTL-nek jutott. A 18-49 évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában az RTL vitte el a pálmát, és 12,6 százalékával megelőzte a TV2 által elért 12,2 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!