2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A vezető európai fapados légitársaság többszörösen megsértette az utasok jogait, ezért a norvég fogyasztóvédelmi hivatal szankciókat helyezett kilátásba.

A korábbi vizsgálatok eredményeként az északi állam illetékesei figyelmeztették a társaságot, hogy változtasson a cégnél alkalmazott néhány rendszeren, ám ezt a Ryanair figyelmen kívül hagyta.

Nem voltak elég készségesek

A fogyasztóvédelmi hivatal többek között azt sérelmezte, hogy a légitársaság indokolatlanul magas költségeket számol fel, ha valaki visszavonja foglalását vagy módosítani akarja az utazás időpontját. Szintén nem sikerült megnyugtató megoldást találni a légitársaságnál a késések, illetve a csomagok elvesztéséből vagy megrongálódásából adódó kárpótlásra.

Ezeket a hiányosságokat már januárban a Ryanair elé tárták a norvégok, ám az ír vállalat semmit sem tett annak érdekében, hogy változtasson a kifogásolt gyakorlatokon. Ennek szellemében a fogyasztóvédelem most 500 ezer koronás (63 ezer eurós) büntetést rótt ki a légitársaságra. A Ryanair bevételeihez képest inkább szimbolikus figyelmeztetést kommentálva az illetékesek azt is bejelentették, hogy a vállalatnak haladéktalanul módosítania kell a fogyasztók jogait korlátozó szabályozását, és amennyiben ezt a jövőben sem teszi meg, úgy sokkal súlyosabb büntetés elé nézhet.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!