1p

Öt biztosítót szólított fel, illetve kötelezett meghatározott cselekvésre a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), de bírságot egyik esetben sem szabott ki - a határozatok a felügyelet honlapján jelentek meg.

Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF.

A K&H Biztosító két felszólítást is kapott. Nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a biztosító a tájékoztatási kötelezettségét.

A Groupama Garancia kötelezettsége az, hogy tartsa be a panasz ügyintézés határidejét.

A Generali Providencia figyelmét pedig arra hívta fel a PSZÁF, hogy tartsa be a gépjármű kárrendezés határidejét.

Végül a Cardif Biztosítót arra kötelezte a PSZÁF, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!