1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A dohányreklámokhoz hasonlóan szigorúan szabályozni akarja az Európai Bizottság az autóreklámokat is. Az osztrák WirtschaftsWoche beszámolója szerint Sztavrosz Dimasz környezetvédelmi biztos még az idei év vége előtt előterjeszti az új szabályokra vonatkozó javaslatát.

A tervezett szabályozásról részletek nem ismeretesek. Tavaly az Európai Parlamentben már szó volt arról, hogy az autóreklámokra szánt felületnek 20 százalékát az adott modell üzemanyag felhasználásának, illetve szén-dioxid kibocsátásának bemutatására kellene fenntartani.

A javaslat nagy felháborodást váltott ki Németországban az autógyártók, illetve a média képviselőinek körében, egyfajta cenzúrázásnak minősítve a brüsszeli terveket.

A német lapkiadók szövetségének adatai szerint a lapok évente 900 millió euró bevételre tesznek szert az autóreklámokból, ez az összes reklámbevétel tíz százaléka.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!