2008. június 17. 12:04

A Magyar Turizmus Zrt. 2008-ban is aktívan közreműködik Közép-Európa egyik legnagyobb kulturális rendezvényének népszerűsítésében annak érdekében, hogy minél többeket csábítson a Szigetre, Budapestre, Magyarországra.

Az MT Zrt. a fesztivál francia ügynökségével közösen kialakított kampánya keretében a marketingkommunikáció szinte teljes eszköztárát alkalmazza. A tavasz folyamán lezajlott bevezető akciókat követően (francia egyetemi városokban Sziget-estek rendezése) június hónapban „beindult a kampánygépezet”.

Június 2-12. és június 30. - július 13. között száz-száz nagyméretű plakát népszerűsíti a budapesti fesztivált a párizsi metróállomások folyosóin. A párizsi metrón egy hét alatt több mint hétmillió ember fordul meg.

A francia fiatalok ismerik és szeretik a Sziget Fesztivált. 2007-ben több mint 11 ezer francia utazott Budapestre és látogatott el a fesztiválra, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.