1p

Miért állhatott be a Tisza és a Fidesz közötti különbség?
Ki nyerhet az adók körüli politikai viharon?
Mi lesz az átláthatósági törvényből?

Online Klasszis Klub élőben Somogyi Zoltánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves szociológust!

2025. szeptember 24. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus Zrt. 2008-ban is aktívan közreműködik Közép-Európa egyik legnagyobb kulturális rendezvényének népszerűsítésében annak érdekében, hogy minél többeket csábítson a Szigetre, Budapestre, Magyarországra.

Az MT Zrt. a fesztivál francia ügynökségével közösen kialakított kampánya keretében a marketingkommunikáció szinte teljes eszköztárát alkalmazza. A tavasz folyamán lezajlott bevezető akciókat követően (francia egyetemi városokban Sziget-estek rendezése) június hónapban „beindult a kampánygépezet”.

Június 2-12. és június 30. - július 13. között száz-száz nagyméretű plakát népszerűsíti a budapesti fesztivált a párizsi metróállomások folyosóin. A párizsi metrón egy hét alatt több mint hétmillió ember fordul meg.

A francia fiatalok ismerik és szeretik a Sziget Fesztivált. 2007-ben több mint 11 ezer francia utazott Budapestre és látogatott el a fesztiválra, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!