2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ötös skálán 2,1 pontra értékelte a reklámszakma az mfor.hu olvasóit a Reklámmustra szavazásokon tapasztalható gyönge teljesítményükért. Az Önjelölt Reklámguruk Egyesült Grémiuma (ÖREG) arra a megállapításra jutott, hogy 2005 reklámzabálói rossz irányzatok hálójában kapálóznak.

Elsöprő többséggel

megszavazták például a Nike Free szpotot

, melyben põre lábakat látni csupán, egy szó nem hangzik el, s csak következtetni lehet arra, amit a film kifejez: "Szabadon, mint mezítláb".

Az átlagos hazai megbízók szerint az átlagember reklámkultúrájának átlaga még nincs azon a fokon, hogy az ilyen Nike-féle megoldásokat megértse.

[ajanlo=1311][igazitas=left/]

Ezért szerintük egy igazi magyar reklámban hatszor hangzik el a márkanév, jó alaposan megmutatják nekünk a terméket elölről, hátulról, működés közben és alvó állapotban, közép-európai díszítő motívumok lógnak róla a szánkba minden oldalról, a szlogen pedig elmondja még egyszer azt, amit a filmen már fél perce látunk, idegesen babrálva a távkapcsoló gombját, mert üvölt a fülünkbe az egész.

Mivel az mfor.hu ezzel szemben "benájkizott", az ÖREG szavazatai szerint szégyelljük magunkat, legokosabb, ha jövőre a béka feneke alatt is liften járunk.

Gazsó L. Ferenc

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!