2p

Az ötös skálán 2,1 pontra értékelte a reklámszakma az mfor.hu olvasóit a Reklámmustra szavazásokon tapasztalható gyönge teljesítményükért. Az Önjelölt Reklámguruk Egyesült Grémiuma (ÖREG) arra a megállapításra jutott, hogy 2005 reklámzabálói rossz irányzatok hálójában kapálóznak.

Elsöprő többséggel

megszavazták például a Nike Free szpotot

, melyben põre lábakat látni csupán, egy szó nem hangzik el, s csak következtetni lehet arra, amit a film kifejez: "Szabadon, mint mezítláb".

Az átlagos hazai megbízók szerint az átlagember reklámkultúrájának átlaga még nincs azon a fokon, hogy az ilyen Nike-féle megoldásokat megértse.

[ajanlo=1311][igazitas=left/]

Ezért szerintük egy igazi magyar reklámban hatszor hangzik el a márkanév, jó alaposan megmutatják nekünk a terméket elölről, hátulról, működés közben és alvó állapotban, közép-európai díszítő motívumok lógnak róla a szánkba minden oldalról, a szlogen pedig elmondja még egyszer azt, amit a filmen már fél perce látunk, idegesen babrálva a távkapcsoló gombját, mert üvölt a fülünkbe az egész.

Mivel az mfor.hu ezzel szemben "benájkizott", az ÖREG szavazatai szerint szégyelljük magunkat, legokosabb, ha jövőre a béka feneke alatt is liften járunk.

Gazsó L. Ferenc

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!