Elsöprő többséggel
megszavazták például a Nike Free szpotot, melyben põre lábakat látni csupán, egy szó nem hangzik el, s csak következtetni lehet arra, amit a film kifejez: "Szabadon, mint mezítláb".
Az átlagos hazai megbízók szerint az átlagember reklámkultúrájának átlaga még nincs azon a fokon, hogy az ilyen Nike-féle megoldásokat megértse.
[ajanlo=1311][igazitas=left/]
Ezért szerintük egy igazi magyar reklámban hatszor hangzik el a márkanév, jó alaposan megmutatják nekünk a terméket elölről, hátulról, működés közben és alvó állapotban, közép-európai díszítő motívumok lógnak róla a szánkba minden oldalról, a szlogen pedig elmondja még egyszer azt, amit a filmen már fél perce látunk, idegesen babrálva a távkapcsoló gombját, mert üvölt a fülünkbe az egész.
Mivel az mfor.hu ezzel szemben "benájkizott", az ÖREG szavazatai szerint szégyelljük magunkat, legokosabb, ha jövőre a béka feneke alatt is liften járunk.
Gazsó L. Ferenc