2p

Hogyan lehetnek ekkora eltérések a közvélemény-kutatások között?
Magyar Péter miatt ekkora a bizonytalanság?
Milyen módszerrel készülnek a felmérések?

Online Klasszis Klub találkozó élőben Hann Endrével!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a Medián ügyvezető igazgatójától!

2024. június 5. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A gyűlöletkampányáról elhíresült szakembert Száraz István volt cége segíti majd a munkában.

Komoly reklámkampányt szervezett a "Fogyasztóbarát termék"-nek minősített lakáscélú jelzáloghiteleknek a Magyar Nemzeti Bank, derül ki a Közbeszerzési Hatóság oldalára felkerült összefoglaló tájékoztatásból. 

A jegybank nyílt eljárásban a kormány új kedvenc kommunikációs csapatát, a gyűlöletkampányról elhíresült, de azóta már számtalan zsíros szerződést megcsípett Balásy Gyula cégét, a New Land Media Kft.-t, valamint a néhány hónapja még az Origo-val együtt Száraz István tulajdonában álló, azóta már eladott Frank Digital Kft.-t látta érdemesnek a feladatra. Más pályázó mondjuk nem is volt.

módosított plakát a híres gyűlöletkampányban

A lakáshiteles reklámkampány, mint az a szerződés tartalmi elemek bontásából kiderül, egészpályás letámadás lesz, plakátokon, szórólapokon, rádiós- és filmes szpotokon, valamint online felületeken és újságokban is találkozunk majd a hirdetésekkel. Mindezért a nyertes páros 1,5 milliárd forintot kap majd, a reklámhadjáratot pedig a keretösszeg kimerüléséig, vagy legkésőbb 2019. december 31-ig kell kipörgetniük.

Elég nehéz követni manapság a New Land Media sikereit, de azért mi igyekszünk: Balásyék júniusban kötöttek 1 milliárdos szerződést a Magyar Fejlesztési Bankkal, pénzügyi termékek promózására, májusban 500 millió ütötte a markukat Schmidt Mária első világháborús emlékévének reklámozására, márciusban pedig az MNB bankjegycsere-programjának kampányát vitték el, 450 millióért.

A Frank Digital is jó ismerősünk már, Száraz volt cége márciusban az 1956-os emlékév kapcsán tett zsebre 522 millió forintot hat darab szerződésnek köszönhetően, illetve fejlesztettek mobil applikációt is a vizes vb-re, de azt nem tudni, mennyiért.

A nyertes párost egyébként további cégek segítik az aktuális kampányban, alvállakozóként az On Ad Production Kft. és a Goodwill Communications Tanácsadó Kft. csatlakozott hozzájuk. Szerződéskötésre augusztus 24-e után kerülhet sor, a szerződéskötési moratórium után, mely időszakot ebben az esetben meglehetősen szűkra szabták.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!