1p

A német Lidl diszkont kereskedelmi hálózat tavaly 12 százalékkal - 40 milliárd euró fölé - növelte forgalmát az előző évi 36 milliárd euróhoz képest.

A csoport mindkét áruháztípusa (Lidl-Markt, Kaufland-SB-Warenhaus) dinamikusan fejlődött. A kereskedelmi diszkontlánc Kelet-Európában szeretne tovább terjeszkedni: az idén Horvátországban és Szlovéniában akar szupermarketeket nyitni, a Kaufland hálózata pedig Bulgáriában és Romániában nyit üzleteket.

Termékoffenzívája keretében átfogó biotermék kínálatot akar kiépíteni és "Fairglobe" nevű saját márkájával a harmadik világ termékeit kínálni üzleteiben.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!