2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

42,7 százalékos növekedés figyelhető meg az online reklámköltés terén az USA-ban az előző évhez képest, írja az eMarketer.

2004 második negyedévében elérte a 2,37 milliárd dollárt az online reklámipar forgalma az Egyesült Államokban, ami az előző év hasonló időszakához képest 42,7 százalékos bővülést jelent, az első negyedévhez képest pedig 6 százalékos a növekedés. 2004 első félévében 4,6 milliárd dollárt költöttek a hirdetők internetes marketingre.

A legnépszerűbb webes reklámeszköz továbbra is az internetes kereső, mely ma már 40 százalékát adja a reklámköltésnek, szemben a 2003 második negyedévére jellemző 29 százalékkal.

[ajanlo=73][igazitas=left/]Pete Petrusky, a New Media részleg vezetője a PricewaterhouseCoopers cégnél úgy látja, a keresőmarketing hatékonysága, egyszerű használata miatt lekörözhetetlen a reklámeszközök körében. Tavaly óta minden online marketingeszköz népszerűsége nőtt, kivéve az e-mailé, elsősorban a spam-áradat miatt. A rich média reklámeszközök részesedése az internetes marketing szektorból csak 1 százalékkal bővült ( 8 százalékról 9 százalékra), míg az online szponzoráció 3 százalékkal, 9 százalékról 12 százalékra.

Az online reklámköltés 49 százaléka a fogyasztási termékeket forgalmazó cégekhez köthető, 18 százalékát teszi ki az informatikai üzletág. A reklámozók 17 százaléka a pénzügyi szektorhoz tartozik, 10 százaléka a médiához, a fennmaradó 5 százalék egészségügyi és gyógyszerészeti cég.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!