
Nem véletlen, hogy a svájci vállalat ezen az egyre növekvő piacon is képviselni kívánja magát, hiszen az egyik legnagyobb vetélytársa az Unilever is jelen van a szegmensben, a hazánkban is jól ismert Slim-Fasttel. A Jenny Craige főleg angolszász országokban rendelkezik jelentős piaci részesedéssel.
A Jenny Craigről
A vállalat többnek tartja magát, mint egy egyszerű fogyasztószereket gyártó cég, hiszen több mint 600 központot tart fenn világszerte, melyek életmódtanácsokkal segítik a fogyni vágyókat. A cég az igazi áttörést egy rizikós reklámkampánnyal érte el, melyben a Nicsak, ki beszél sztárja, Kirstie Alley vállalta, hogy megszabadul kilóitól. A kampány olyan sikeres volt, miután a színésznő 30 kilójától megszabadult, hogy a cég egyik napról a másikra az USA egyik vezető vállalata lett a piacon - írta a New York Times.