1p

600 millió dollárért vásárolta meg a Jenny Craig fogyasztószereket gyártó vállalatot a csokoládéiról ismert svájci Nestlé. A cégóriás e lépéssel betört a fogyasztótermékek harmincmilliárd dolláros piacára.

Harminc kilóval könnyebben

Nem véletlen, hogy a svájci vállalat ezen az egyre növekvő piacon is képviselni kívánja magát, hiszen az egyik legnagyobb vetélytársa az Unilever is jelen van a szegmensben, a hazánkban is jól ismert Slim-Fasttel. A Jenny Craige főleg angolszász országokban rendelkezik jelentős piaci részesedéssel.

A Jenny Craigről

A vállalat többnek tartja magát, mint egy egyszerű fogyasztószereket gyártó cég, hiszen több mint 600 központot tart fenn világszerte, melyek életmódtanácsokkal segítik a fogyni vágyókat. A cég az igazi áttörést egy rizikós reklámkampánnyal érte el, melyben a Nicsak, ki beszél sztárja, Kirstie Alley vállalta, hogy megszabadul kilóitól. A kampány olyan sikeres volt, miután a színésznő 30 kilójától megszabadult, hogy a cég egyik napról a másikra az USA egyik vezető vállalata lett a piacon - írta a New York Times.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!