Az előző évi reklámbevételekről szóló adatok szolgáltatói az ATV, a Cartoon Network, a Cool Tv, a Discovery, a Duna TV, a Film+, a FIX TV, a Hálózat TV, a HÍR TV, a Magyar Televízió, a Minimax, a National Geographic Channel, a PAX TV, az RTL Klub, a Spektrum, a Sport1, a Sport 2, a TV2, a Viasat 3, a VIVA TV, valamint a Danubius Rádió, a Juventus Rádió és a Sláger Rádió.
Keserű Csaba, az Ernst & Young Tranzakciós Tanácsadási Szolgáltatások üzletágának igazgatója elmondta: a közzétett adatok a klasszikus reklámszpotokból és a szponzorációkból származó, úgynevezett "net-net" (ügynökségi és egyéb kedvezményekkel csökkentett) bevételt összesítik.
Málnay B. Levente, a műsorszolgáltatók egyesületének elnöke, a VIVA TV vezérigazgatója elmondta: korábban a televíziók a tényleges bevételi adatot hivatalosan nem közölték, így eddig csupán becslések láttak napvilágot. "Most már rendelkezésre áll egy tényadat, innentől elkezdhetjük objektíven mérni, hogy ez az iparág mennyire bővül, és milyen tendenciák következnek be" - közölte.