1p

Új lekérdezési szempontokkal bővült az AGB műsorcím és reklámfilm adatbázisa az idei évtől, írja a Kreatív Online.

A televíziós nézettségi méréséket végző cégnél az idei évtől olyan szempontok alapján is lekérdezhető egy adott műsor vagy reklám nézőközönsége, hogy például mennyi televíziókészülék található a lakásban, van-e otthoni internet-előfizetés, mobiltelefon vagy autó, és ha igen, milyen típusú.

Az AGB az idei évtől más kérdésekkel is bővíti a kérdőíveket. Megkérdezik az olvasási és zenehallgatási szokásaikat is. Zelenay Anna, az AGB kutatási igazgatója szerint ez azért fontos információ, mert az emberek életstílusát, időbeosztását és fogyasztási habitusát legjobban zenei ízlésük jellemzi.

A kulturális értékorientáció a zenehallgatás mellett az olvasási szokásokkal jellemezhető hatékonyan. Az AGB adatai szerint a megkérdezettek többsége, 36 százaléka azt jelölte meg, hogy szépirodalmat, művészeti könyvet és folyóiratot olvas, derül ki a Kreatív Online cikkéből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!