
A helpdeskesekhez befutó hívások száma 2004 óta megfeleződött. Az ügyfelek jobban értenek az internethez és a számítógépekhez általában is, s egyre jobb eszközök állnak rendelkezésükre ahhoz, hogy a technikai gondokat megoldják - idézi a cég szóvivőjét a BBC News.
A hívások számának zuhanásához az előfizetések csökkenése is hozzájárult. A cégnek 2002 szeptemberében még 26,7 millió ügyfele volt, ez az adat azonban tavaly decemberre több mint 25 százalékkal csökkent.
Az AOL-ról
Az AOL 1985-ben Quantum Computer Services néven indult, internet-előfizetést négy évvel később kezdett kínálni. A cég 1991-ben változtatta nevét America Online-ra, múlt hónapban pedig bejelentette, hogy ezt a nevet is elhagyja, s AOL-ként működik tovább. A vállalatot a Time Warner 2001-ben vásárolta meg. A társaságnak európai részlege is van (AOL Europe), melyen keresztül nagyjából hatmillió ügyfelet szolgál ki Nagy-Britanniában, Franciaországban és Németországban.