2p

A Time Warner internet-szolgáltató szárnya, az AOL 1300 call-centeres munkatársától, vagyis globális munkaerejének 7 százalékától válik meg és bezárja egy központját, mert a felhasználók egyre jobban fel vannak készülve arra, hogy maguk oldják meg problémáikat.

Steve Case, az AOL alapítója

A helpdeskesekhez befutó hívások száma 2004 óta megfeleződött. Az ügyfelek jobban értenek az internethez és a számítógépekhez általában is, s egyre jobb eszközök állnak rendelkezésükre ahhoz, hogy a technikai gondokat megoldják - idézi a cég szóvivőjét a BBC News.

A hívások számának zuhanásához az előfizetések csökkenése is hozzájárult. A cégnek 2002 szeptemberében még 26,7 millió ügyfele volt, ez az adat azonban tavaly decemberre több mint 25 százalékkal csökkent.

Az AOL-ról

Az AOL 1985-ben Quantum Computer Services néven indult, internet-előfizetést négy évvel később kezdett kínálni. A cég 1991-ben változtatta nevét America Online-ra, múlt hónapban pedig bejelentette, hogy ezt a nevet is elhagyja, s AOL-ként működik tovább. A vállalatot a Time Warner 2001-ben vásárolta meg. A társaságnak európai részlege is van (AOL Europe), melyen keresztül nagyjából hatmillió ügyfelet szolgál ki Nagy-Britanniában, Franciaországban és Németországban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!