Az OTP-SCD Lízing Zrt. ingatlanok lízingelésével foglalkozik; vállalkozói és lakossági ügyfelek részére kínál szolgáltatásokat. A vállalat elsőként vezette be a piacra a lakáshoz jutás önerő nélküli lehetőségét. A kreatívok feladata a lakáslízing-szolgáltatás népszerűsítése, valamint a márka pozícionálása volt - áll az mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményben.
A megbízót a Café kreatív tervei, valamint az összeállított médiamix győzték meg. A hadjárat a "Semmit bele!" szlogenre épül. A TV szpotban egy hatalmas stadionban szurkolnak a nézők, kezükben "Semmit bele!" feliratú táblákkal. Ez a mondat az örök érvényű "Mindent bele!" drukkeri axióma megfordítása, ami arra utal, hogy az ügyfélnek egy forintot sem kell beletennie ahhoz, hogy saját lakása legyen. A szurkolós hangvétel különösen aktuális a futball-világbajnokság alkalmából. A kampány reklámanyagaival a rádióban, valamint a nyomtatott- és az online médiumokban is találkozhatunk.