1p

A Café Creative készíti az OTP-SCD Lízing Zrt. kampányát. Az OTP Bank partnerügynökségei között írta ki a tendert, így a felkérésért a Stramm-Avant és a Café Reklám versenyezhetett.

Az OTP-SCD Lízing Zrt. ingatlanok lízingelésével foglalkozik; vállalkozói és lakossági ügyfelek részére kínál szolgáltatásokat. A vállalat elsőként vezette be a piacra a lakáshoz jutás önerő nélküli lehetőségét. A kreatívok feladata a lakáslízing-szolgáltatás népszerűsítése, valamint a márka pozícionálása volt - áll az mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményben.

A megbízót a Café kreatív tervei, valamint az összeállított médiamix győzték meg. A hadjárat a "Semmit bele!" szlogenre épül. A TV szpotban egy hatalmas stadionban szurkolnak a nézők, kezükben "Semmit bele!" feliratú táblákkal. Ez a mondat az örök érvényű "Mindent bele!" drukkeri axióma megfordítása, ami arra utal, hogy az ügyfélnek egy forintot sem kell beletennie ahhoz, hogy saját lakása legyen. A szurkolós hangvétel különösen aktuális a futball-világbajnokság alkalmából. A kampány reklámanyagaival a rádióban, valamint a nyomtatott- és az online médiumokban is találkozhatunk.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!