1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Aegis csoporthoz tartozó Carat az Omnicomhoz tartozó OMD-t előzte meg az Adidas reklámpénzéért folyó harcban. A nyertes cég határozza meg a sportszergyártó globális reklámstratégiáját.

A Carat felelt eddig is a cég reklámkampányának nagy részéért, egyedül Angliában nem az Aegis-leány csinálta a kampányokat, ahol is a nagy rivális, az Omnicom angol cége, a PHD volt a reklámfelelős. Az OMD a Reebokkal áll szerződésben, a két cég közötti kontraktust nem bontották fel azután sem, hogy az Adidas az év elején felvásárolta a riválisát - írta az Advertising Age.

A német cég már 2005 őszén bejelentette, hogy megvásárolja az amerikai Reebokot, körülbelül 3,1 milliárd dollárért. Az Adidas az ügylettől azt reméli, hogy kihívást intézhet az ugyancsak amerikai Nike sportfelszerelés-gyártó világelsősége ellen. A szakmában a Reebok a harmadik helyezett a világpiacon - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!