1p

Az Aegis csoporthoz tartozó Carat az Omnicomhoz tartozó OMD-t előzte meg az Adidas reklámpénzéért folyó harcban. A nyertes cég határozza meg a sportszergyártó globális reklámstratégiáját.

A Carat felelt eddig is a cég reklámkampányának nagy részéért, egyedül Angliában nem az Aegis-leány csinálta a kampányokat, ahol is a nagy rivális, az Omnicom angol cége, a PHD volt a reklámfelelős. Az OMD a Reebokkal áll szerződésben, a két cég közötti kontraktust nem bontották fel azután sem, hogy az Adidas az év elején felvásárolta a riválisát - írta az Advertising Age.

A német cég már 2005 őszén bejelentette, hogy megvásárolja az amerikai Reebokot, körülbelül 3,1 milliárd dollárért. Az Adidas az ügylettől azt reméli, hogy kihívást intézhet az ugyancsak amerikai Nike sportfelszerelés-gyártó világelsősége ellen. A szakmában a Reebok a harmadik helyezett a világpiacon - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!