1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A General Motors véget kíván vetni a "házon belüli" konkurenciaharcnak, ezért kivonja a Chevrolet márkát Európából, és csak az Opel, illetve annak brit testvérmárkája, a Vauxhall értékesítésére koncentrál - közölte csütörtökön Stephen J. Girsky, a GM alelnöke, az Opel felügyelőbizottságának elnöke.

A Chevrolet egyszázalékos piaci részesedéssel rendelkezik Nyugat-Európában, míg az Opel/Vauxhall hattal.

A Chevrolet 2016-tól Európában már csak az "amerikai ikonnak" számító sportkocsikat értékesíti. A többi modell csak Oroszországban és a szovjet utódállamokban marad piacon. A Chevrolet márka európai értékesítésével 520 GM-alkalmazott és 1900 márkakereskedő foglalkozik.

A Chevrolet márkát a GM magasabb árkategóriában pozícionált Cadillac márkája váltja fel Európában.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!