2p

A Walt Disney Co. és a McDonald’s bejelentette: befejezik a 10 év e tartó marketing- kapcsolatukat, de cáfolták, hogy a súlyproblémákat okozó ételek miatt szűnt meg köztük az együttműködés.

A cégek külön jelentették be a szakítást, de megerősítették, hogy a mindkettejük számára nyereséges társulás barátilag, üzleti okok miatt ért véget, és nem azért, mert a fiatalok súlyosan elhíztak a gyorsételektől - írja a Yahoo News.

Ezt a döntést közösen hoztuk meg több mint egy éve, az üzleti világban ez jól ismert tény volt - mondta Jack Daly, a McDonalds vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke.

"Nagyon pozitív kapcsolatunk volt a McDonalds-szel 10 éven keresztül, és alig várjuk következő rajzfilmünk gyorséttermi promócióját. Viszont amikor az év végén lejár a szerződésünk, sokkal rugalmasabb, nem kizárólagos kapcsolatot várunk" - hangsúlyozta a Disney.

Miután a két amerikai ikon tavaly júliusban megállapodott a szétválásról, a McDonalds két éves üzleti megállapodást kötött a DreamWorks Animation stúdióval, ami a jövő évben lép életbe. Ugyanakkor a McDonalds elmondta, tárgyalásokat folyatattak a Disneyvel a további együttműködésről. Az eddigi közös munka évente 100 millió dollárt eredményezett a rajzfilmkészítőnek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!