[ajanlo=267][igazitas=left/]A GM múlt hónapban nagy reklámhadjárat közepette már meg is valósította ezt a tervét, melynek következtében hatalmas mértékben nőttek eladásai. A világ legnagyobb autógyártója több mint félmillió autót értékesített júniusban, ami 41 százalékos növekedés az egy évvel azelőtti adattal összevetve. Ez nagy változás ahhoz képest, hogy a társaság eddig egyszámjegyű növekedést könyvelhetett el idén. Az egyhavi forgalom majdnem 19 éve nem volt ilyen magas. Az akció eredetileg keddig tartott volna, de a nagy érdeklődésre való tekintettel augusztus elsejéig érvényben marad. Elemzők szerint az árleszállítás nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a GM sikerrel értékesítse a legtöbb 2005-ös modelljét - közli az AP.
A Ford akciója is kiterjed a legtöbb idei modellre, s szintén augusztusig tart - mondta el David Reuter, a cég szóvivője. Az autókat több ezer, illetve néhány esetben több tízezer dollárral olcsóbban kínálják majd. Az előzményekhez hozzátartozik, hogy a döntés előtt a vállalat 2,5 százalékos amerikai forgalomcsökkenést könyvelt el.
A vállalat már korábban is élt hasonló marketingfogással, akkor 300 ezer alkalmazottjának adott engedélyt arra, hogy fejenként évente legfeljebb nyolc embernek különleges engedményeket adjon Ford gépkocsi vásárlása esetén. Az ismerőseiket vásárlásra bíró dolgozók markát 1000 dolláros jutalom üthette.
A Chrysler pénteken jelentette be, hogy szerdától csökkenti árait, amely a két riválishoz igazodva úgyszintén augusztus elsejéig fog tartani.
Menedzsment Fórum
A Ford is alkalmazotti kedvezménnyel csalogatja vevőit
A Ford kedden bejelentette, hogy összes vásárlójára kiterjeszti az alkalmazottaknak járó kedvezményeket. A döntés a General Motors (GM) és a Chrysler hasonló bejelentését követi.