1p

A Ford Motor Co. gépjármű-eladásai az elmúlt negyedévben megduplázódtak Kínában, ahogy az amerikai autógyártó kilépett a világ második legnagyobb autópiacára.

A detroiti vállalat 121 százalékkal több autót értékesített 2006 első három hónapjában, ez 33 511 járművet jelentett. A cég saját becslései szerint részesedése a kínai autópiacon 4 százalékkal nőtt 2005-ben, ez 2004-ben átlagosan csak 2 százalék volt - olvasható a Yahoo News hírei közt.

A Ford elmondása szerint a hármas kínai partnerkapcsolatuk - melyben a Ford, a Changan Auto Co. Ltd és a Mazda Motor Co. működik együtt - megtízszerezte kapacitását az elmúlt három évben, ez éves szinten 200 ezer egységet jelentett.

"A vállalkozás kapacitását 2007 végéig 360 ezer egységre kellene növelni. Célunk, hogy partnereinkkel a kínai piac egyik legnagyobb autógyártójává váljunk" - mondta Mei Wei Cheng, a Ford Motor (China) Ltd. vezérigazgatója. Kínában országszerte 160 kereskedés található és átlagosan minden héten átadnak egy újat. Az autógyártó reményei szerint ezek száma 2006 végéig eléri majd a kétszázat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!