2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A mögöttünk hagyott héten is egy sportműsor, a magyarországi Forma-1-es verseny volt, amelynek nézettsége vetekedni tudott a legnépszerűbb RTL-es műsorokéval.

Ahogy egy héten korábban már megjegyeztük, a nyári szünet érződik a tévés nézettségi számokon. Ez a 29. heti adatokon is látszódott, hiszen a legkedveltebb műsorok nézettsége is számottevően elmaradt az év más periódusaiban megszokottaktól. Ugyanakkor a legnézettebb öt műsorban továbbra is az RTL Klub programjait találhattuk, csupán egyetlen kakukktojás volt.

Ők a legjobban kereső celebek

Ezúttal is egy sportműsor, a hétvégén Magyarországon rendezett Forma-1-es verseny tudott a legnézettebb tévéműsorok közé kerülni. A többi futamnál általában nagyobb érdeklődést kiváltó mogyoródi verseny egyébként nem hozott kirívóan magas számokat. A teljes lakosság körében 707 ezer nézőt mért a Nielsen, míg a 18-49 év közöttiek esetében 288 ezer nézővel büszkélkedhetett a nagydíj. Utóbbi kategóriában ezáltal majdnem a hét legnézettebb műsora lett a Hamilton győzelmét hozó versengés.

Érdekesség, hogy a Ferencváros gyalázatos teljesítményét és kiesését hozó BL-selejtező mérkőzése is a legjobb 20 műsor közé került a kereskedelmi célcsoportban. Így az M4 a két műsorával alig maradt le abból a szempontból a TV2-től (a 18-49-es korcsoportban), hogy a kereskedelmi tévé csupán három programjával volt az élbolyban.

A kereskedelmi célcsoportban a Viasat3 büszkélkedett még a mezőny elején szereplő darabbal, hiszen a Másnaposok című filmmel a vasárnap esti műsoridőben „tényező tudott lenni”. Ha pedig elkalandoztunk a középmezőny tagjai felé, akkor érdemes megnézni, hogyan folytatta a Mozi + az első kiváló hét után. A csatorna a nyitáshoz képest kicsit visszafogottabb volt, de négy esti filmjük a kereskedelmi célcsoportban így is remekelt. Igaz, a F+ ennél eggyel több top50-es mozit tudott műsorra tűzni.

Összefoglalva a 29. hét történéseit, azt láthattuk, hogy főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban az RTL átlagos közönségaránya 16,5 százalékos volt, míg a TV2-t átlagosan a készülékek előtt ülők 9,2 százaléka nézte. A dobogó harmadik fokára a Cool (5,2% SHR) került, míg a Film+ (4,9% SHR) ettől minimálisan maradt el. Ahogy fent említettük, a Viasat3 (4,1% SHR) a Másnaposok révén előrelépett, míg a Duna TV (2,1% SHR) a kereskedelmi célcsoportban ismét nagyon gyenge volt.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!