Egymilliárd dollárért eladná a General Electric az outsourcing üzletágához tartozó telefonos ügyfélszolgálati központjait (call center) Indiában.
A GE tárgyalásokat kezdett a kihelyezett szolgáltatásokat üzemeltető divíziójához tartozó négy indiai call centerének eladásáról, tudósít az AFP hírügynökség a Wall Street Journal ázsiai kiadására hivatkozva. A négy központ összesen tizenkétezer alkalmazottat foglalkoztat, a GE-nek ezen kívül további három regionális ügyfélközpontja üzemel, összesen ötezer alkalmazottal Magyarországon, Mexikóban és Kínában.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
A General Electric egymilliárd dollárra taksálja a központok értékét, de a tárgyalások még folynak az ajánlat összegének meghatározásáról. A Wall Street Journal úgy tudja, az amerikai Texas Pacific Group, a Warburg Pincus LP, és India egyik vezető outsourcing cége, a Wipro is a lehetséges ajánlattevők között szerepel.
(Menedzsment Fórum)
A GE megszabadul indiai ügyfélközpontjaitól
Egymilliárd dollárért eladná a General Electric az outsourcing üzletágához tartozó telefonos ügyfélszolgálati központjait (call center) Indiában.