"Mindegyik légitársaság működési nehézségekkel küszködik, de ez nem jelenti azt, hogy az ügyfeleknek is szenvedniük kell" - mondta el a felmérést készítő cég szakértője. A JetBlue például azért teljesíthetett jól, mert egyes, az utasok számára fontos területeken (például árak, díjak, jegyvásárlás, személyzet, repülés közbeni szolgáltatások) kitűnőre vizsgázott - közli az AP. A második diszkontcég a Southwest lett.
A hagyományos légitársaságok között a Continental lett a kedvenc, a dobogó második helyére pedig a Delta Air Lines került.
A British Airways a világelső
A légiiparban elfogadott független közvélemény-kutató Skytrax nemrég megjelent felmérésében az utasok a Malévval is együttműködő British Airways-t kiáltották ki a világ legjobb légitársaságának. A brit cég már tavaly is a legjobb tíz között volt, akkor még azonban egyértelműen a távol-keleti vállalatok dominálták az élmezőnyt, hiszen 8 ázsiai társaság került be a top 10-be.