A 49. héten sem történt átrendeződés a televíziók nézettségi versenyében. Ismét az RTL Klub nyert a hét minden estéjén, a kereskedelmi célcsoportban a piacvezető kereskedelmi csatorna heti átlagos közönségaránya 34 százalékos volt, míg a TV2 csak 21,9 százalékra volt képes. A bronzérem ezen a héten szoros versenyben 4,5 százalékkal Viasat3-é lett, negyedik a Film+ 4,3 százalékkal. Ötödik helyen 2,9 százalékkal a Cool TV végzett, míg a közszolgálati MTV 2,8 százalékkal ismét csak a hatodik a 18-49 éves nézők körében, áll a piacvezető csatorna közleményében.
A hét legnézettebb műsora a Csillag születik volt, amelyet a kereskedelmi célcsoport 50,2 százaléka figyelt. A teljes lakosságban mintegy 2 617 427 néző vett könnyes búcsút a tinilányok két kedvencétől, Brasch Bencétől és Horváth Tamástól. Az RTL Hírek és a Barátok közt adásainak házi versenyébe a negyedik helyen a Harry Potter és a Tűz serlege című film szólt bele, amely a hét legnézettebb filmje lett. Szintén előkelő helyre futott be a Fókusz keddi adása és a Benkő feleséget keres két hétfői epizódja.
A TV2 számára továbbra is a szerda este az egyik biztos pont, a nézettséget ezúttal is megbízhatóan szállította a Doktor House aktuális epizódja, mely ezúttal 606 ezer nézővel (33,7% SHR) foglalta el a 8. helyet a 18-49-esek heti toplistáján. A mogorva dokit követő Született feleségek (30% SHR) is a konkurens fölé tudtak kerekedni.
A csatorna sajátgyártású napi sorozata, a Jóban Rosszban is javított nézettségén, és múlt heti, teljes lakosságban szerzett 9. helyéről a 6.-ra lépett előre, áll a TV2 közleményében. A kórházsorozat 2010 téli hónapjaiban a 19 órás sávot veszi birtokba, a Csillagvirág klinika történéseit pedig dupla epizódokban láthatják majd a nézők.
A második számú csatorna emellett a Napló népszerűségét emelte ki közleményében, mely szerintük részben a műsorvezető, Vujity Tvrtko személyéhez kapcsolódik. A nézők körében népszerű szerkesztő-műsorvezetőnek a TV2 vasárnapi heti magazinjában a kereskedelmi célcsoportból közel 530 ezer nézőt sikerült a képernyők elé ültetnie, teljes lakosságban pedig több mint 1,7 milliót. Így bár a kereskedelmileg mérvadó célcsoportban érezhetően elmaradt a Harry Potter filmtől, a teljes lakosság körében mért adatoknál megelőzte a konkurens csatorna varázslótanoncát.