3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nézettségi versenyben az RTL Klub piacvezető pozícióját semmi nem veszélyeztette a múlt héten, igaz a konkurens adó sajátgyártású napi sorozata jelentős javulást mutatott. A jövő év elejétől a TV2 így nagyobb dózist ad majd a "Jóban rosszban" függő nézőinek.

A 49. héten sem történt átrendeződés a televíziók nézettségi versenyében. Ismét az RTL Klub nyert a hét minden estéjén, a kereskedelmi célcsoportban a piacvezető kereskedelmi csatorna heti átlagos közönségaránya 34 százalékos volt, míg a TV2 csak 21,9 százalékra volt képes. A bronzérem ezen a héten szoros versenyben 4,5 százalékkal Viasat3-é lett, negyedik a Film+ 4,3 százalékkal. Ötödik helyen 2,9 százalékkal a Cool TV végzett, míg a közszolgálati MTV 2,8 százalékkal ismét csak a hatodik a 18-49 éves nézők körében, áll a piacvezető csatorna közleményében.

A hét legnézettebb műsora a Csillag születik volt, amelyet a kereskedelmi célcsoport 50,2 százaléka figyelt. A teljes lakosságban mintegy 2 617 427 néző vett könnyes búcsút a tinilányok két kedvencétől, Brasch Bencétől és Horváth Tamástól. Az RTL Hírek és a Barátok közt adásainak házi versenyébe a negyedik helyen a Harry Potter és a Tűz serlege című film szólt bele, amely a hét legnézettebb filmje lett. Szintén előkelő helyre futott be a Fókusz keddi adása és a Benkő feleséget keres két hétfői epizódja.

A TV2 számára továbbra is a szerda este az egyik biztos pont, a nézettséget ezúttal is megbízhatóan szállította a Doktor House aktuális epizódja, mely ezúttal 606 ezer nézővel (33,7% SHR) foglalta el a 8. helyet a 18-49-esek heti toplistáján. A mogorva dokit követő Született feleségek (30% SHR) is a konkurens fölé tudtak kerekedni.

A csatorna sajátgyártású napi sorozata, a Jóban Rosszban is javított nézettségén, és múlt heti, teljes lakosságban szerzett 9. helyéről a 6.-ra lépett előre, áll a TV2 közleményében. A kórházsorozat 2010 téli hónapjaiban a 19 órás sávot veszi birtokba, a Csillagvirág klinika történéseit pedig dupla epizódokban láthatják majd a nézők.

A második számú csatorna emellett a Napló népszerűségét emelte ki közleményében, mely szerintük részben a műsorvezető, Vujity Tvrtko személyéhez kapcsolódik. A nézők körében népszerű szerkesztő-műsorvezetőnek a TV2 vasárnapi heti magazinjában a kereskedelmi célcsoportból közel 530 ezer nézőt sikerült a képernyők elé ültetnie, teljes lakosságban pedig több mint 1,7 milliót. Így bár a kereskedelmileg mérvadó célcsoportban érezhetően elmaradt a Harry Potter filmtől, a teljes lakosság körében mért adatoknál megelőzte a konkurens csatorna varázslótanoncát.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!