2p

Saját üzletet nyit Budapesten a Louis Vuitton luxusipari márka, ezzel a Louis Vuitton Moet Hennessy csoporthoz (LVMH) tartozó, 152 éves múltra visszatekintő brand ezzel úttörő szerepet vállalt. A nemzetközi igazgató szerint a konszern további márkái néhány éven belül következik a zászlóshajót - írja a Népszabadság.

Philippe Schaus, a Louis Vuitton nemzetközi igazgatója elismerte, hogy már öt-hat éve "köröztek" Budapesten. Az eredetileg kiszemelt Váci utca mégsem felelt meg az igényeiknek, végül az Andrássy útra esett a választásuk. "Igaz, ez a környék ma még nem egy luxuskereskedelmi övezet, de hosszú távon rendkívüli lehetőségeket rejt, ahogy a magyar piacban és az itteni vásárlóerőben is látjuk a potenciált. Magyarország öt-tíz éven belül kiváló üzlet lehet" - mondta a luxemburgi származású vezető.

A cégalapító Louis Vuitton 1858-ban mutatta be a modern kori utazás egyik jelképének számító, fémsarkokkal és fogókkal erősített vászon utazóládáját. E termék különböző változatai jelenleg is megtalálhatóak a kínálatban, amely legfelső (ár)kategóriás táskákkal, férfi és nő ruházati cikkekkel, órákkal, ékszerekkel bővült. A faszerkezetű utazóbőröndöket a mai napig a Párizs északi részén fekvő asnieres-i manufaktúrában gyártják. Itt készülnek az 5-150 ezer eurós (1,5-40 millió forintos) ársávban mozgó egyedi megrendelések is: például a híres divattervező, Karl Lagerfeld iPod-gyűjteményét szállító utazóláda - számol be a Népszabadság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!