A Telekom idén főszponzorrá lép elő a soproni VOLT Fesztiválon, amely a Turizmus Rt. felmérése szerint Magyarország legismertebb és legnépszerűbb vidéki eseménye. Az idén 18 éves VOLT “nagykorúként” újszerű programmal jelentkezik amelynek legfontosabb szervező elve, hogy elsősorban világsztárokra és a friss zenei produkciókra koncentrálnak a szervezők. “A Magyar Telekom és a mi gondolkodásunkban egy rendkívül fontos közös elem, hogy mindketten nagy hangsúlyt helyezünk a klasszikus nevek mellett az új, izgalmas produkciók bemutatására” – mondta el Lobenwein Norbert szervező.
A Heineken Balaton Soundon a korábbinál nagyobb helyszín névadója lesz a Telekom. "Mindkét zenei rendezvény koncepciója nagyszerűen illeszkedik a fiatalokat megcélzó zenei szponzorációs stratégiánkba. A fesztiválélmények megosztásához pedig interaktív szolgáltatásainkkal járulunk hozzá" – mutatott rá Liptay Gabriella, a Magyar Telekom marketingkommunikációs ágazatvezetője,
A korábbiakhoz hasonlóan mindkét fesztiválon látványos helyszíni megjelenéssel, "lounge" kialakításával, interaktív játékokkal, kiváló hang- és fénytechnikával várja a Telekom a fiatalokat. Fontos törekvése, hogy a "Hello holnap" nevű fenntarthatósági mozgalmának legfontosabb üzenetei eljussanak a látogatókhoz. Mindemellett a T-Mobile mobil, a T-Home pedig vezetékes szélessávú szolgáltatás biztosításával járul hozzá a fesztiválozók kényelméhez.
Emellett jelenleg előkészítés alatt áll az operátorok és a társüzemeltető között az a T-Mobile ügyfelei számára is elérhető innovatív szolgáltatás, amelynek keretében a fesztiválozók a tervek szerint az idén már a VOLT–ra és a Balaton Soundra is vásárolhatnak percalapú belépőjegyet mobiltelefonjuk segítségével.
A hazai fesztiválprogram két legjelentősebb és egyben legkedveltebb vidéki rendezvénye összességében 150-180 ezer látogatót vonz Sopronba és Zamárdiba évente.
mfor.hu