1p

A Magyarországon is jelen lévő Metro International nemzetközi lapcsoport bejelentette megállapodását a The New York Times-szal, melynek értelmében a rangos napilap megosztja apróhirdetéseit a Metro New York-i kiadásával, így azok az ingyenes újságban is olvashatók lesznek.

Az egyezség alapján a két napilap osztozik az Életmód, Ingatlan, Autós és Vegyes kategóriákban közölt apróhirdetésekből keletkezett nettó árbevételen.

Az együttműködés kivételes lehetőséget jelent a hirdetők számára New Yorkban, hiszen a két lapnak együttesen több mint 2,2 millió fős olvasótábora van, nem számolva a 25%-os keresztolvasottságot.

A Metro a legnagyobb és a leggyorsabban fejlődő hírújság a világon

Az újság 19 nyelven, 69 kiadásban jelenik meg Európa, Észak- és Dél-Amerika, valamint Ázsia 21 országának 93 városában. Olvasótáborának többsége iskolázott, aktív életmódot élő fiatal. Naponta több mint 18,5 millióan, hetente több mint 35 millióan olvassák világszerte. A Metro olvasói között ugyanannyi a nő, mint a férfi, 70%-uk 45 év alatti.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!